Pojan huoneesta löyty kortsu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin tyhjentämässä sen huoneen roskista kun näin käytetyn kondomin. Ja uteliaisuuttani katoin kaikki roskat niin 2 käytettyä kortsua siinä oli. Poika on 19v, mutta kun mä oon sairaseläkkeellä ja kaikki päivät kotona. Sillä ei ole käynyt yhtään tyttöä mun tietääkseni täällä. Ja oon melkein sata varma että jos olisi niin mä tietäisin siitä. Sillä on tuolla sen omalla parvella käynyt saman ikäisiä kavereita (poikia) kyllä paljonkin.

Ongelma ei ole se että jos poika onkin homo. Mulle se on ihan ok. Pääasia että on elämässään onnellinen. Mutta miten tuoda asia esille?! Enhän mä voi sanoa tai kysyä homoudesta. Ja kun tarkoitus ei ollu urkkia hänen elämäänsä, vaan tyhjentää ne roskat. Ja roskat jätin vielä sitten tyhjentämättä kun ajattelin että.... tai en edes tiiä mitä ajattelin. Jätin vaan.

Mutta tää asia vaivaa. Haluan jotenkin käydä sen läpi. Mutta miten? En vaan voi töksäyttää että löysin kortsun, mutta tyttöjä täällä ei ole käynyt.

Mä niin toivon, että tä on provo.

Sanoisin, että anna 19 vuotiaan ja sen kortsujen olla. Jos se on homo, niin se varmaan sulle sen kertoo halutessaan. Jos se muuten vaan säätänyt kortsujen kanssa, niin sitten on.

Luonnollisesti vaadit pojan tuosta tilille ja teet selväksi, että sinun kattosi alla ei haureutta harjoiteta. Jos poika ei osoita katumusta tai tapaus toistuu, niin laitat sen armotta pihalle.

Mulle aikoinaan faija sanoi että heitä poika kortsut vessanpöntöstä alas. Ja tää on ollut jotain vuonna 2000. Sanoin ettei niitä saa vessanpönttöön heittää, mutta se on kuulemma pienempi paha kuin se että mutsi joutuu ne näkemään. Äiti nimittäin myös kävi silloin tällöin hakemassa mun huoneen roskat kun niitä vei.

Öö, miksei?

Sen takia, että käteen on helpointa vetää esinahan kanssa. Ympärileikatut käyttänee rasvaa. Mutta mitään rasvaa ei tarvitse, kun esinahka liukuu päällä. Kämmen suoraan terskassa sattuu ja polttaa ilman rasvaa. Kortsua ei muutenkaan tarvitse minään spermasuojana, koska sperman ilmalento on ihan legenda. Sen saa toki lentämään, mutta jos ei halua sen lentävän, se ei lennä. Kivesten keskikohdassa menee virtsaputki, mitä pitkin myös sperma tulee ulos. Orgasmin aikana kun hellästi painaa sormella keskeltä virtsaputkea paine häviää. Sperma tulee, mutta rauhallisesti. Masturboidessa se on helppoa, sillä itse tuntee itsensä. Toiselle se ei ehkä olisi yhtä helppoa.

On siis käytännössä täysin varmaa ettei kukaan käytä kondomia runkatessa.

Yhteistyössä