olen merkonomi, mistä irtoais töitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fffff

Vieras
valmistuin vuoden alussa. eli pian ollut 6kk työttömänä. työkkäri on mua jo kahteen kertaa työharjoitteluun passittanut ja yhden työnhaku kurssin olen käynyt. ei ole nämä toimenpiteet auttanut työllistymiseen. asun suht pienessä kaupungissa ja lähikunnat myös pieniä. 50km päässä isompi kaupunki mutta työllisyys tilanne näyttää sielä yhtä surkealta kun täällä. työnhaku alueeni on se 100km mutta se ei paljon auta kun maaseudulla asun eli ei sillä 100km päässä oo sen enempää kun täälläkään. tuntuu että mä olen käynyt läpi kaikki paikat mitä vaan keksin. olen miettinyt jopa alanvaihtoakin. mutta mille alalle?

[QUOTE="vieras";28609510]Hoitoalalla riittäähommia.[/QUOTE]

Tiedän. En vaan usko olevani soveltuva esim lähihoitajaksi tai sellaisiin tehtäviin missä käsitellään verta.

Puhelinmyyntiä kokeilin. Olin aivan hävettävän huono siinä.

Olen toimistopalvelujen ja tietohallinnon merkonomi.

Kauppoihin olen hakenut, ei ole kuulunut mitään.
Oman kunnan kaupoissa kävin henkilökohtaisesti kyselemässä. Eivät nyt palkkaa väkeä kun on kesätyöntekijät hommis. "Seuraavan kerran rekrytoimme marraskuulla".

Mites olisi kokoonpanotyö Kauhavalla?
Siistiä kevyttä sisätyötä, koulutusta ei vaadita vaan täytyy olla ahkera ja muutoin hyvä työntekijä.

http://nayta.monster.fi/Tuotantoty%C3%B6ntekij%C3%B6it%C3%A4-Kauhavalle-Ty%C3%B6paikka-Kauhava-Suomi-122689239.aspx

Miten sitten kun meillä oli kyllä tosi vähän palkanlaskentaa ja kirjanpitoa että en mä kyllä osaa kuin perusteet todella hatarasti. Ei ollu vahvaa puolta mulla todistuksessa ykköset kirjanpidossa ja palkanlaskennassa.

Voiko niitä jotenkin parantaa? Joku kurssi tms?

Yhteistyössä