M
möö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja möö:Mistä tässä nyt pitäisi pojan kanssa keskustella ? Jos tää ei ole provo, niin on kyllä aika avuttomasta äidistä ja pojasta kyse. Erektiohan käsitellään koulussa jo viidennellä luokalla ja luulen pojan tietävän siinä on kyse. Se, että äiti sattui olemaan paikalla kun näin tapahtui on varmaan paras "unohtaa" mahdollisimman pian. Jos lapsella on isäkin lähistöllä, antaisin itse isälle tehtäväksi kysysäistä pojaltaan ohi mennen haluaakon poika puhua ns. miesten kesken.
miten niin avuttomasta???? Aapeen reaktio oli aivan normaali. Tuo tilanne tuli heille yllärinä ja nopeasti eteen eikä siihen voinut valmistautua. Eikä ollut aikaa miettiä vaihtoehtoja.
No, ehkä sitten itse olen vanhusten hoitoalalla tullut immuuniksi tällaiselle. En ymmärrä, mikä jutussa äitiä hämmentää, pojathan saavat tuossa iässä erektioita ja siemensyöksyjä nukkuessaankin. Siitä, että sattui näkemään ei kannata puhua mitään. Jos tuo taas oli pojan ensimmäinen erektio ja hän ei tiedä, mistä on kyse kertoo se minusta avuttomuudesta ja lapsen ylisuojelusta.