pojan alushousuista

  • Viestiketjun aloittaja äiti-kysyyy
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
hei, minun 15 vuotias poika haluaisi bokserit, koska hän ei kuulema tykkää käyttää enään alushousuja. Ennen hän on mukisematta käyttänyt alushousuja, mutta tänään ilmoitti että haluaa bokserit, koska kaverit käyttää mutta hän ei. Hän sanoi myös, että häntä ollaan härnätty asiasta. Sanoin vain että höpöhöpö, ei kaverisi ole niin lapsellisia, ja mitä vikaa alushousuissa on, puetko semmoisia vaatteita mitä kaverisi sanoo. Poika on 165cm ja hyvin mahtuu 164/170 koko alushousuita. Olen yksinhuoltajaäiti, joten en oikein tiedä näistä miesten jutuista. Mitä pitäisi tehdä?
hei, minun 15 vuotias poika haluaisi bokserit, koska hän ei kuulema tykkää käyttää enään alushousuja. Ennen hän on mukisematta käyttänyt alushousuja, mutta tänään ilmoitti että haluaa bokserit, koska kaverit käyttää mutta hän ei. Hän sanoi myös, että häntä ollaan härnätty asiasta. Sanoin vain että höpöhöpö, ei kaverisi ole niin lapsellisia, ja mitä vikaa alushousuissa on, puetko semmoisia vaatteita mitä kaverisi sanoo. Poika on 165cm ja hyvin mahtuu 164/170 koko alushousuita. Olen yksinhuoltajaäiti, joten en oikein tiedä näistä miesten jutuista. Mitä pitäisi tehdä?
 
vierailija
On ihmeellistä jos pojilla on tuommoista rohkeutta sanoa asiasta oma poikani sanoi myös että haluaa mieluummin käyttää tyttöjen alusvaatteita kuten thong ja niitä ja ymmärsin tietenkin itse hänen ikäisenään käytin myös mukavuuden takia kannattaa ostaa hänelle jos on uskaltanut pyytää tai sitten hän joutuu itse ostamaan
Jos on härnäystä alusvaatteista koululla ilmoita rehtorille se voidaan ottaa pahasti jos tuijottaa toisten poikien alusvaatteita suihkuissa
 
vierailija
hei, minun 15 vuotias poika haluaisi bokserit, koska hän ei kuulema tykkää käyttää enään alushousuja. Ennen hän on mukisematta käyttänyt alushousuja, mutta tänään ilmoitti että haluaa bokserit, koska kaverit käyttää mutta hän ei. Hän sanoi myös, että häntä ollaan härnätty asiasta. Sanoin vain että höpöhöpö, ei kaverisi ole niin lapsellisia, ja mitä vikaa alushousuissa on, puetko semmoisia vaatteita mitä kaverisi sanoo. Poika on 165cm ja hyvin mahtuu 164/170 koko alushousuita. Olen yksinhuoltajaäiti, joten en oikein tiedä näistä miesten jutuista. Mitä pitäisi tehdä?
15v jo se tietää ite minkälaiset alushousut haluu käyttää jos se haluu bokserit niin ne pitää ostaa en mäkään kehdannu enää 13v pikku kalsareita pitää piti olla samat niinkuin muillakin
 

Yhteistyössä