pojalta kuoriutuu varpaista iho!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PåDenDär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Super-Loora:
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/ima/130.730.jpg

jaahas, löyty "atooppinen talvijalka".. voiskohan olla.. ei oo kyllä noin paha

Saattaa olla.
Kaverin lapsella oli myös tuota ja hän hoiti sitä ihan perusrasvalla. Jos oikein mustan, laittoi sipicorttia pari kertaa niihin varpaisiin.
Eikä sillä lapsellakaan noin pahana ollut kun tuossa kuvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:

Saattaa olla.
Kaverin lapsella oli myös tuota ja hän hoiti sitä ihan perusrasvalla. Jos oikein mustan, laittoi sipicorttia pari kertaa niihin varpaisiin.

mä oon laittanut joka ilta bepanthenia paksusti ja sukat jalkaan.. puolen tunnin päästä sukat pois, on pysynyt vähän kurissa. nyt siis maanantaista lähtien rasvailtu.

Saattaa olla.

mä oon laittanut joka ilta bepanthenia paksusti ja sukat jalkaan.. puolen tunnin päästä sukat pois, on pysynyt vähän kurissa. nyt siis maanantaista lähtien rasvailtu.

Juu, paraneminen kestää. Ja tuolla rasvaustavalla voi olla ns. helppo talvi teillä edessä.
Kokeile sitä kortisonirasvaakin. Mutta ei mitään viikon kuuria sitä... Pari päivää riittää kerralla.

Ja kokonaanhan tuo ei parane ennen ensikesää. :/

Saattaa olla.

Juu, paraneminen kestää. Ja tuolla rasvaustavalla voi olla ns. helppo talvi teillä edessä.
Kokeile sitä kortisonirasvaakin. Mutta ei mitään viikon kuuria sitä... Pari päivää riittää kerralla.

Ja kokonaanhan tuo ei parane ennen ensikesää. :/

no voihan p*rse sentään.. ei auta.. onneks poika sentään on innoissaan, kun äiti joka ilta kutittaa ja laittaa "rasvasukat"
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
ollut enterorokkoa? Meillä lähti silloin pojalta nahkat jaloista kuukauden päästä kun oli sairastanut.

jaa, tää onkkin mielenkiintoinen kyssäri..

oliko entero se missä tuli niitä rakkuloita?
jos, niin poika tosiaan oli kuumetaudissa, ja jaloissa/käsissä oli sellaisia punaisia jälkiä/pisteitä tms.
enteroakin muistaakseni voi olla lieväoireistakin???

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
ollut enterorokkoa? Meillä lähti silloin pojalta nahkat jaloista kuukauden päästä kun oli sairastanut.

jaa, tää onkkin mielenkiintoinen kyssäri..

oliko entero se missä tuli niitä rakkuloita?
jos, niin poika tosiaan oli kuumetaudissa, ja jaloissa/käsissä oli sellaisia punaisia jälkiä/pisteitä tms.
enteroakin muistaakseni voi olla lieväoireistakin???

Meillä oli se viime talvena ja alkoi kuumeella ja sitten tuli käsiin ja jalkoihin näppyjä. Ja tosiaan sitten myöhemmin lähti nahkat jalkapohjista ja muutama kynsi vaihtui. Tytöllä ei tullut näitä oireita vaan pelkät näpyt.

noh, aika näyttänee, mikä on..

hauskinta tässä on se, ettei pojan isä ollut huomannut mitään, vaan minä kauhuissani soittamaan perään, missä ne on rymynny kun jalat ihan repaleina :kieh: :laugh: (poika siis kotiutui viikon reissulta isänsä luota sunnuntaina)

Yhteistyössä