Pojalle lahja!, Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tieks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tieks

Vieras
Moi!

Pitäis ostaa lahja 13 vuotiaalle pojalle. Hänen äitinsä ilmoitti, että huppari olisi hyvä. Hän on aika "cool" ja pitää isoista huppareista. Onko nyt joku trendikäs merkki mitä kaikilla ton ikäisillä pitää olla. Kertokaapas kellä on samanikäisiä poikia. Kiitooos

Merkeistä tietämättä suunnistaisin jonnekin Ponke's shoppiin (noilla myös verkkokauppa) tai vastaavaan skeittaus-joku-mikälie-myymälään. Olettaisin että sieltä löytyisi tuon ikäisen makuun.

Lahjakortti vaatekauppaan on ton ikäselle paras, jos vaatelahjan haluaa antaa.
Muutenkin noi teinit arvostaa kyllä rahaa/lahjakortteja eniten. Mä en tykkää rahaa antaa, kun se on niin persoonatonta, joten itsekkin annan omille lapsille lahjakortteja -ja saahan sillä, mihin lahjakortti on, hiukan ohjailtua mitä antaa. Meillä kyllä jo toi 7 v ilmoitti eilen kun näki lahjakortteja kaupassa että "mä haluun sitten joulupukilta semmosen Seppälä-kortin...) Mulla on tyttö 14 v ja poika 13v, että kokemukseen perustuva kommentti tämä :D!

Kiitos jo tulleista, mut lisää viel! Asuu syrjässä ni en tiedä pääseekö itse käyttämään lahjakorttia.. Katselin noita DC juttuja, onpas kalliita. Onko tää forumin kello vähän väärässä vai mun kellot?

Lahjakortti ehdottomasti. Niin helppo on ostaa vääränlainen malli tai koko, tuon ikäiset osaavat olla niin tarkkoja.
Nuo skeittihupparit on sika kalliita mutta ainakin meidän skeittaripoika (samanikäinen) tykkää kovasti myös MicMacin ja Jack and Jonesin huppareista.

Yhteistyössä