Pojalle Eero vai Otto nimeksi??

  • Viestiketjun aloittaja hjälpis
  • Ensimmäinen viesti
ap
Nostellaan :)

Muuten, te keistä toi Eero on kauhea nimi niin voisitteko te perustella miksi? :) Vai onko se vaan makuasia. Ton otto-poika kommentin ymmärrän kyllä, enkä sitä tullu ajatelleeksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Eero on hyvä nimi, jos sukunimi ei ole esimerkiksi Louhenmäki. -ro lo- sotkeentuu suussa helposti -lo ro-ksi, jolloin nimestä tulee Eelo Rouhenmäki.
Meidän sukunimi on kyllä sellainen, että siitä löytyy sekä "eetä" että "ärrää", ja olen just sitä miettiny et tuleeko siitä hankala yhdistelmä sanoa. Meneekö siis kieli solmuun ;( Siks toi Otto olis selkeempi, mutta se taas ei sit istu niin kivasti sukunimeen kuin Eero. Onpa vaikeeta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Eero on hyvä nimi, jos sukunimi ei ole esimerkiksi Louhenmäki. -ro lo- sotkeentuu suussa helposti -lo ro-ksi, jolloin nimestä tulee Eelo Rouhenmäki.
Meidän sukunimi on kyllä sellainen, että siitä löytyy sekä "eetä" että "ärrää", ja olen just sitä miettiny et tuleeko siitä hankala yhdistelmä sanoa. Meneekö siis kieli solmuun ;( Siks toi Otto olis selkeempi, mutta se taas ei sit istu niin kivasti sukunimeen kuin Eero. Onpa vaikeeta...
Antakaa se nimi mistä itse pidätte eniten. Se on paras! =) Mielipiteitä on monia ja makuasioista ei voi kiistellä =) .
 
heippa
enkä ole päivääkään katunut! Ja lapsen hyvä kaveri on Otto joka myös on minusta hyvä nimi. Eli suosittelen lämmöllä kumpaa tahansa, hyviä nimiä! Eikä kummastakaan ole väännetty koskaan mitään, selkeitä hyviä nimiä! Kumman näköinen lapsi enemmän sitten on, sen mukaan itse tekisin päätöksen. Itse ajattelin raskaus aikana, että annan pojalle nimeksi Tommi ja tytölle Emma. Mutta jo 2päivän ikäisenä, aloin kutsua vauvaa Eeroksi, koska hän oli NIIN Eeron näköinen :) Onnea nimivalintaan ja erityisesti vauvasta!
 
kolmen äiti
Otot on vilkkailta poikia, joten jos haluat säästää tulevaisuudessa hermojasi valitse Eero :whistle: Tähän tulokseen me monet Ottojen äidit olemme kokemuksen kautta päätyneet.

t. Oton äiti
 
Oton äiti kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Otot on vilkkailta poikia, joten jos haluat säästää tulevaisuudessa hermojasi valitse Eero :whistle: Tähän tulokseen me monet Ottojen äidit olemme kokemuksen kautta päätyneet.

t. Oton äiti
PEESI!
 
musta
en itse tykkää vaan eero nimestä, jotenkin kieron kuulonen mun korvaan, vaikka tunnenkin ihan mukavia eeroja.

Musta yhdistelmänä olis kivoin Otto Eero Oskari... :) Makunsa kullakin.
 
Oton äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Anna toi eka ja kutsukaa Otoksi. Kompromissi :D
Toi on kyllä hankalaa tulevaisuudessa... Siis minusta on jotenkin hölmöä jos joutuu selittelemään, että nimeni on Eero mutta minua sanotaan Otoksi. Kuuluu samaan sarjaan Nico ceellä :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja musta:
en itse tykkää vaan eero nimestä, jotenkin kieron kuulonen mun korvaan, vaikka tunnenkin ihan mukavia eeroja.

Musta yhdistelmänä olis kivoin Otto Eero Oskari... :) Makunsa kullakin.
Otto Eero Oskari olisikin kiva :) Siis yhdistelmä, mutta en tosiaan vielä tiedä onko tuo Otto sitten se oikea nimi.
 

Yhteistyössä