V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Eero on hyvä nimi, jos sukunimi ei ole esimerkiksi Louhenmäki. -ro lo- sotkeentuu suussa helposti -lo ro-ksi, jolloin nimestä tulee Eelo Rouhenmäki.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Eero on hyvä nimi, jos sukunimi ei ole esimerkiksi Louhenmäki. -ro lo- sotkeentuu suussa helposti -lo ro-ksi, jolloin nimestä tulee Eelo Rouhenmäki.
Meidän sukunimi on kyllä sellainen, että siitä löytyy sekä "eetä" että "ärrää", ja olen just sitä miettiny et tuleeko siitä hankala yhdistelmä sanoa. Meneekö siis kieli solmuun ;( Siks toi Otto olis selkeempi, mutta se taas ei sit istu niin kivasti sukunimeen kuin Eero. Onpa vaikeeta...
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Otot on vilkkailta poikia, joten jos haluat säästää tulevaisuudessa hermojasi valitse EeroTähän tulokseen me monet Ottojen äidit olemme kokemuksen kautta päätyneet.
t. Oton äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Anna toi eka ja kutsukaa Otoksi. Kompromissi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja musta:en itse tykkää vaan eero nimestä, jotenkin kieron kuulonen mun korvaan, vaikka tunnenkin ihan mukavia eeroja.
Musta yhdistelmänä olis kivoin Otto Eero Oskari...Makunsa kullakin.