pojalla taas tosi hyvä päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
5 vuotias vinkuu ja vinkuu. kaikki liikkeet mitä mä teen on huonosti. nyt kun pitäisi syödä niin laitoin väärin mukin pöytään ni tän pitää alkaa ulvomaan täyttä kurkkua ja mä en tosiaan ees saa sen puheesta mitään selvää ku sen pitää vinkua ja parkua vaan. sai mennä huoneeseensa ja tulkoon sitten syömään ku osaa käyttäytyä!!!!! |O :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Siis niiiiin tuttua! Meillä kans 5v poika joka on nykyään aivan mahdoton!!! |O Huutaa ja kitisee joka asiasta, mikään ei ole koskaan hyvin!

olen ilkeä mutta sanoin pojalle, että mene hankkimaan itsellesi uusi äiti, ku mä oon niin huono, ku en mä mitään osaa tehdä oikein ja millään en osaa olla mieliksi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Siis niiiiin tuttua! Meillä kans 5v poika joka on nykyään aivan mahdoton!!! |O Huutaa ja kitisee joka asiasta, mikään ei ole koskaan hyvin!

olen ilkeä mutta sanoin pojalle, että mene hankkimaan itsellesi uusi äiti, ku mä oon niin huono, ku en mä mitään osaa tehdä oikein ja millään en osaa olla mieliksi!!!

Juu samaa tulee joskus itsekkin sanottua. todella raivostuttavaa kuunnella 5 vuotiaan ininää!

Ai tätä on muuallakin liikkeellä kuin vain meillä.Esikoinen täyttää toukokuussa 5-v. ja alkanut oleen väliin aivan mahdoton.On siis poika.Irvistellään,huudetaan,paiskotaan ovia,kiusataan pikkuveljeä,ei totella mitään jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:
Ai tätä on muuallakin liikkeellä kuin vain meillä.Esikoinen täyttää toukokuussa 5-v. ja alkanut oleen väliin aivan mahdoton.On siis poika.Irvistellään,huudetaan,paiskotaan ovia,kiusataan pikkuveljeä,ei totella mitään jne.

mein poika varmaan on käyny teillä.

Yhteistyössä