Pojalla ollu vloppuna kuumetta ja vähän flunssaa niin koko suku hysterian vallassa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
1vuotiaalle nousi kuumee vloppuna ja jouduttiin perumaan mummola vierailut. Siis pojalla ei ollu ja ole ku kuumetta siinä 37-39 välillä ja vähän nuhaa. Ja epäilen et on korvatulehdus.
Mut nyt on koko suku paniikin vallassa et eihän se voi mitään muuta olla ku sikaflunssaa...
Puhelin soi koko ajan ku hätääntyneet mummot soittelee ja sukulaiset.
hoh hoijaa... ei ei nythän ei voi mitään muuta edes sairastaa?! Eihän?!
Täällä ainakin on ihan tavallista nuhakuumetta liikkeellä. Ja tavis mahatautiakin. Mut ihmiset on ihan vahkona paniikista.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Juu, alkaa ihmiset olee pikkasen liian hysteerisiä possutaudin suhteen..

Joo ''pikkasen''.
Mä en vähättele tuota sikaflunssaa yhtään mut ei se auta asiaa millään lailla et panikoidaan :o
Ja ihan tavallisesta nuhakuumeesta selviää kotihoidolla ja nukkumisella.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja möhköpantti:
joo ja mulla kova yskä eikä kukaan uskalla tulla tänne.. siis ne vähäsetkään jotka täällä käyvät

Meillä on lapsella ollut kuumetta, mutta nyt ei mieskään voi mennä sukulaisillaan käymään.

Ai että voivaat saada taudin?
No voiko ne sukulaiset käydä missään itse? Edes kaupassa?

Hei tervettä maalaisjärkeä asian suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Suku kyl kovasti kyselee rokotetaanko tuo muksu, mut tosta flunssasta ne vaan tuumaa että tuleepa niitä. Kukaan ei oo paniikissa.

Meidän sukulaiset on tästäkin ihan vauhkona. Ku kaikki ei saa vielä ja ovat ihan raivona asian suhteen.
Mä varmaan ainut joka olen ottanu ihan iisisti asian. Otin itsekkin rokotteen ja sain vanhemmalle pojalle ja mieskin mut kun muille ei vielä saa niin minkä sille nyt mahtaa... Ja jos tauti tulee niin hoidettavissa sekin on.

kyllä tää menee ihan mahdottomaks..=(

mulla ollu pitempään jatkunut yskä joka nyt nuorimassa pojassa ja miehen puolen suku täysin hysteriassa mein perus yskän takia..ja ovat jo monesti sanoneet että kannattas käydä tarkistamassa asia..siis ärgh!! niin ja täähän nyt viä oli "hauska" kun sattuu olevaan miehen sisko raskaana niin anoppi tuumas että mein ei kannata sinnekkään mennä kylään nyt vähään aikaan.
huoh.

kaupassa kuulin tänään kun mummelit jutteli että en oo nyt viittinyt käydä kylässä kun on tätä ja tota..

Alkuperäinen kirjoittaja möhköpantti:
kyllä tää menee ihan mahdottomaks..=(

mulla ollu pitempään jatkunut yskä joka nyt nuorimassa pojassa ja miehen puolen suku täysin hysteriassa mein perus yskän takia..ja ovat jo monesti sanoneet että kannattas käydä tarkistamassa asia..siis ärgh!! niin ja täähän nyt viä oli "hauska" kun sattuu olevaan miehen sisko raskaana niin anoppi tuumas että mein ei kannata sinnekkään mennä kylään nyt vähään aikaan.
huoh.

kaupassa kuulin tänään kun mummelit jutteli että en oo nyt viittinyt käydä kylässä kun on tätä ja tota..

Niin jos se ei oikeesti ala kohta tokeneen tuo yskä niin kannattaa se käydäkki näytillä. Ja varsinki jos menee ahtaalle. Meidän lapsilla pitkittyy yskä aina räkätaudin yhteydessä ja joudutaan spiiralle. Ja tällä ei ole sikajuttujen kans mitään tekemistä.
Mut joo aika käsittämätöntä tuo homma alkaa olla.

Yhteistyössä