Pojalla mitattiin verensokeri tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minkkius

Jäsen
20.01.2009
337
0
16
Eskarista soiteltiin aamupäivällä, että poika on alkanut paljon juomaan ja on usein jo ennen päiväruokaa väsynyt. Menee illalla kuitenkin nukkumaan yhdeksän maissa ja jos isänsä vie, niin heräilevät ehkä puoli kahdeksan maissa.
Ja välillä nukkuu vielä päikkäritkin hoidossa.
Mä sit oikein aloin ajattelemaan ja todellakin poika juo paljon ja käy sen seurauksena udein vessassa.
Varasin ajan neuvolaan ja sainkin sen sit tälle päivälle. Mutta onneksi niissä ei ollut mitään erikoista, verensokeri oli välipalan jälkeen 7,1 ja hemoglobiini 128.
Mä olin jo varautunut pahimpaan, päätäkin oikei särki töissä kun mietin asioita...
Nyt täytyy seurailla ja mennä sit uudestaan, jos siltä tuntuu..

Juu, diabeteksen kanssa voi elää normaalia elämää, tosin tulee elettyä normaalia terveellisemmin jos osaa ottaa sen sillee. Tietty on niitä luusereitakin jotka eivät välitä, antavat vaan mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
diabetes mikään kuolemantuomio oo -ja kannattas sitä paastosokrun ottoo tolla arvolla harkita..

Se sairaanhoitaja ei sitten sanonut mitään sen enempää siitä asiasta.. Pitäisköhän mun kuitenkin ottaa vielä yhteyttä sinne terv.keskukseen, jos ne ottais sen paastosokerin?!

Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
diabetes mikään kuolemantuomio oo -ja kannattas sitä paastosokrun ottoo tolla arvolla harkita..

No eikä tarvi paastosokeria, ihan normaali välipalan jälkeiseksi arvoksi.

Nuin siskollenkin sanottiin ennenku pojallaan todettiin diabetes.
Kannatti sitten kuitenkin alkaa siis seuraamaan nuita sokereita,vaikka muuta sanottiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sillälailla:
Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:

No eikä tarvi paastosokeria, ihan normaali välipalan jälkeiseksi arvoksi.

Nuin siskollenkin sanottiin ennenku pojallaan todettiin diabetes.
Kannatti sitten kuitenkin alkaa siis seuraamaan nuita sokereita,vaikka muuta sanottiin.

Tuskin se paastosokerikaan kovin korkea voi olla. Jos välipalan jälkeen on normaali.

Yhteistyössä