pojalla höyrähti thaiboxing päähän kun käytiin matsia katsomassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
:D jätkä on kaks päivää kävelly aamusta iltaan hanskat, shortsit ja suojat päällä täällä. Suunnittelee että alkaa matsaamaan ja muuttaa thaimaaseen luomaan uraa
lauantaita oottaa ku kuuta nousevaa kun thaimaalaiset miehet on harkoissa opettamassa

Tolla matsilla oli varmaan sama vaikutus teidän poikaan kuin mitä itsellä oli pienenä Rocky ja Karate Kid-leffat. Pakko oli päästä heti treenaamaan karatea tai nyrkkeilyä :D .

Kumma kyllä poikaan ei karate kid-leffat vaikuttaneet oikein mitenkään kun niitä nyt tuli telkkarista...

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olitteko sattumoisin katsomassa hervannassa? :whistle: :saint:

joo :D kerros lisää sitten...

eiku, tätä ei nyt kovin julkisesti voi kertoo mut mun pano vähän niinku oli siel ilmeisesti isossakin osassa :whistle:

ööhh... nyt meni vaihtoehdot vähiin :D :D heitäs yv

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olitteko sattumoisin katsomassa hervannassa? :whistle: :saint:

joo :D kerros lisää sitten...

eiku, tätä ei nyt kovin julkisesti voi kertoo mut mun pano vähän niinku oli siel ilmeisesti isossakin osassa :whistle:

No, veikkaanpa, että olipa kuka tahansa missä tahansa ja milloin tahansa niin aina joka paikasta ainakin yksi fjongan pano löytyy ainakin puolen kilometrin säteeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Minulla olisi tuttu valmentaja, Thaimaassa.

Joko sujuu kiitos-tanssi valmentajalle ja hengille? :kieh:
Muay thai, siis laji thaiksi.

tällä salilla jolla me käydään on "sivusali" thaimaassa jossa saa käydä treenaamassa jos sinne eksyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, veikkaanpa, että olipa kuka tahansa missä tahansa ja milloin tahansa niin aina joka paikasta ainakin yksi fjongan pano löytyy ainakin puolen kilometrin säteeltä.

yksi ainut pano sattuu tampereella asumaan :laugh:

Yhteistyössä