Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olitteko sattumoisin katsomassa hervannassa?:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olitteko sattumoisin katsomassa hervannassa?:saint:
jookerros lisää sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olitteko sattumoisin katsomassa hervannassa?:saint:
eiku, tätä ei nyt kovin julkisesti voi kertoo mut mun pano vähän niinku oli siel ilmeisesti isossakin osassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olitteko sattumoisin katsomassa hervannassa?:saint:
eiku, tätä ei nyt kovin julkisesti voi kertoo mut mun pano vähän niinku oli siel ilmeisesti isossakin osassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Minulla olisi tuttu valmentaja, Thaimaassa.
Joko sujuu kiitos-tanssi valmentajalle ja hengille? :kieh:
Muay thai, siis laji thaiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, veikkaanpa, että olipa kuka tahansa missä tahansa ja milloin tahansa niin aina joka paikasta ainakin yksi fjongan pano löytyy ainakin puolen kilometrin säteeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja eikö ole erikoista että fjongaa ei kiinnostanut tippaakaan ap:n varsinainen asia koskien poikaa vaan oma panonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja eikö ole erikoista että fjongaa ei kiinnostanut tippaakaan ap:n varsinainen asia koskien poikaa vaan oma panonsa.
eiköhän plääh ymmärrä ajatuksenjuoksuani, toivottavasti ainakin :xmas: