Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kiitos ! kalliita,ja huonosti kestäviä
Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kiitos ! kalliita,ja huonosti kestäviä
huonosti kestäviä? Minulla itselläni vaikka kuinka paljon yli 20-v vanhoja tupperwaren tuotteita ja hyvin on kestäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kiitos ! kalliita,ja huonosti kestäviä
huonosti kestäviä? Minulla itselläni vaikka kuinka paljon yli 20-v vanhoja tupperwaren tuotteita ja hyvin on kestäneet.
minulla on esim.... vanha eväskotelo (tai käytin sitä eväskotelona) kansi halkesi ja oli aivan mutkalla!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja huugo:Hyviä tuotteita tupperi-tavarat on! kutsut tulossa pian, joten en tarv. tälläkertaa =) voiko muuten niitä retro-kippoja laittaa mikroon ja yleisesti astioita tiskikoneeseen esim. tuttipullo/nokkamukin?
Astianpesukoneen kestää, mutta ei mikroa. Mikroa kestää vain astiat joissa on pohjassa mikron merkki eli ne aallot
Alkuperäinen kirjoittaja huugo:Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja huugo:Hyviä tuotteita tupperi-tavarat on! kutsut tulossa pian, joten en tarv. tälläkertaa =) voiko muuten niitä retro-kippoja laittaa mikroon ja yleisesti astioita tiskikoneeseen esim. tuttipullo/nokkamukin?
Astianpesukoneen kestää, mutta ei mikroa. Mikroa kestää vain astiat joissa on pohjassa mikron merkki eli ne aallot
muistatko käykö se tuttipullo mikroon?
juu en saanut!!! on kuulemma oma vika kun pistin tiskikoneeseen!!!!!! silloin päätin ettei yhtään tupperia kiitos!!!!!! kun tilasin sanottiin saa laittaa tiskikoneeseenAlkuperäinen kirjoittaja huugo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kiitos ! kalliita,ja huonosti kestäviä
minulla on esim.... vanha eväskotelo (tai käytin sitä eväskotelona) kansi halkesi ja oli aivan mutkalla!!!!!!!
ota tupperi-myyjään yhteys , saat uuden!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huugo:Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja huugo:Hyviä tuotteita tupperi-tavarat on! kutsut tulossa pian, joten en tarv. tälläkertaa =) voiko muuten niitä retro-kippoja laittaa mikroon ja yleisesti astioita tiskikoneeseen esim. tuttipullo/nokkamukin?
muistatko käykö se tuttipullo mikroon?
Kai pullossa merkintä on mistä voit katsoa??
VOI PÖLLÖ, totta kait on mutta en ole nyt juuri sellaisessa paikassa jotta näkisin sen ja kun as.tuntija on paikalla päätin kysäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu en saanut!!! on kuulemma oma vika kun pistin tiskikoneeseen!!!!!! silloin päätin ettei yhtään tupperia kiitos!!!!!! kun tilasin sanottiin saa laittaa tiskikoneeseenAlkuperäinen kirjoittaja huugo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kiitos ! kalliita,ja huonosti kestäviä
ota tupperi-myyjään yhteys , saat uuden!
Ei voi kieltää ettei saisi laittaa tiskikoneeseen, koska kestää kone pesun. Mistä päin olet, voisin käyttää meidän tukussa....jos siis muuten olet astiaa käyttänyt oikein niin kyllä pitää mennä takuuseen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tämä ole kiellettyä? Tuttavani on tupper myyjä ja kysyin kerran, saako esim.netin kautta laittaa ilmoituksia "kuka haluaa tilata". Sinähän esim.myyjänä"emäntänä" saat kaikista tilauksista jotain ja jos täältä netin kautta enemmänkin tilaa, niin saat aina enemmän ilmaisia lahjoja.Ja tästä olen kysynyt, ettei netin kautta saa tupperia myydä.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tämä ole kiellettyä? Tuttavani on tupper myyjä ja kysyin kerran, saako esim.netin kautta laittaa ilmoituksia "kuka haluaa tilata". Sinähän esim.myyjänä"emäntänä" saat kaikista tilauksista jotain ja jos täältä netin kautta enemmänkin tilaa, niin saat aina enemmän ilmaisia lahjoja.Ja tästä olen kysynyt, ettei netin kautta saa tupperia myydä.
koskee kaikkea muutakin verkostomarkkinointia. kun olen tänne kirjautuneena ilmottelen aina näistä viesteistä ylläpidolle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompas kateellista porukkaa!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tämä ole kiellettyä? Tuttavani on tupper myyjä ja kysyin kerran, saako esim.netin kautta laittaa ilmoituksia "kuka haluaa tilata". Sinähän esim.myyjänä"emäntänä" saat kaikista tilauksista jotain ja jos täältä netin kautta enemmänkin tilaa, niin saat aina enemmän ilmaisia lahjoja.Ja tästä olen kysynyt, ettei netin kautta saa tupperia myydä.
koskee kaikkea muutakin verkostomarkkinointia. kun olen tänne kirjautuneena ilmottelen aina näistä viesteistä ylläpidolle.
Mä tästä ketjusta jo ilmoitinkin.
ilmoita sitten tämä myös:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t809853
Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tämä ole kiellettyä? Tuttavani on tupper myyjä ja kysyin kerran, saako esim.netin kautta laittaa ilmoituksia "kuka haluaa tilata". Sinähän esim.myyjänä"emäntänä" saat kaikista tilauksista jotain ja jos täältä netin kautta enemmänkin tilaa, niin saat aina enemmän ilmaisia lahjoja.Ja tästä olen kysynyt, ettei netin kautta saa tupperia myydä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompas kateellista porukkaa!!!!!!!!!mitä kateellista tässä muka on? Kun tiedän ainakin itse, että on kiellettyä. Ja minä en lähtisi netin kautta tilaamaan tupper tuotteita.Ovat kalliita ja aika riski tämän kautta tilata.Ja kun kuitenkin kiellettyä on.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja uskela:Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tämä ole kiellettyä? Tuttavani on tupper myyjä ja kysyin kerran, saako esim.netin kautta laittaa ilmoituksia "kuka haluaa tilata". Sinähän esim.myyjänä"emäntänä" saat kaikista tilauksista jotain ja jos täältä netin kautta enemmänkin tilaa, niin saat aina enemmän ilmaisia lahjoja.Ja tästä olen kysynyt, ettei netin kautta saa tupperia myydä.
Ilmoitin jo!![]()