V
vieras
Vieras
Jos voi olla 3 pvä poissa omalla ilmoituksella ilman lääkärintodistusta, niin eihän viikonloppua lasketa, jos tekee vain ma-pe töitä normaalistikin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos voi olla 3 pvä poissa omalla ilmoituksella ilman lääkärintodistusta, niin eihän viikonloppua lasketa, jos tekee vain ma-pe töitä normaalistikin?
Alkuperäinen kirjoittaja teea:Kyllä ne on perättäisiä päiviä. Muutenhan jokainen olis päivän ja sitten "hiphei, mullahan on vielä 2 päviää reservissä käyttää joskus...."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos voi olla 3 pvä poissa omalla ilmoituksella ilman lääkärintodistusta, niin eihän viikonloppua lasketa, jos tekee vain ma-pe töitä normaalistikin?
Alkuperäinen kirjoittaja teea:Tuohan on ihan sama jos menet pe aamuna lääkärille ja se kirjoittaa sinulle 3 päivää sairaslomaa (työsi siis ma-pe). Niin milloin luulet että sinun pitää mennä töihin? Ma vai vasta seuraavan viikon ke?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja teea:Kyllä ne on perättäisiä päiviä. Muutenhan jokainen olis päivän ja sitten "hiphei, mullahan on vielä 2 päviää reservissä käyttää joskus...."
Mutta mä teen töitä vain ma-pe. Viikonloppuvuoroja ei mun työnantajalla edes ole. Olin kipeä jo viikonloppuna, mut tietysti vasta tänä aamuna soitin töihin ja joudun ehkä olemaan sen kolme pvä eli ma - ke. Lääkäriin en ole menossa turhaan, koska tämä on normaali räkätauti ja mitään lääkettä tuskin saa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja teea:Kyllä ne on perättäisiä päiviä. Muutenhan jokainen olis päivän ja sitten "hiphei, mullahan on vielä 2 päviää reservissä käyttää joskus...."
Mutta mä teen töitä vain ma-pe. Viikonloppuvuoroja ei mun työnantajalla edes ole. Olin kipeä jo viikonloppuna, mut tietysti vasta tänä aamuna soitin töihin ja joudun ehkä olemaan sen kolme pvä eli ma - ke. Lääkäriin en ole menossa turhaan, koska tämä on normaali räkätauti ja mitään lääkettä tuskin saa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja teea:Tuohan on ihan sama jos menet pe aamuna lääkärille ja se kirjoittaa sinulle 3 päivää sairaslomaa (työsi siis ma-pe). Niin milloin luulet että sinun pitää mennä töihin? Ma vai vasta seuraavan viikon ke?
en ole käynyt viime viikolla lääkärissä. Eikä työnantaja tiedä olenko mä niistänyt jo la - su, jollen siitä erikseen mainitse. Eli ilmeissti ei kannata puhua mitään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja teea:Tuohan on ihan sama jos menet pe aamuna lääkärille ja se kirjoittaa sinulle 3 päivää sairaslomaa (työsi siis ma-pe). Niin milloin luulet että sinun pitää mennä töihin? Ma vai vasta seuraavan viikon ke?
en ole käynyt viime viikolla lääkärissä. Eikä työnantaja tiedä olenko mä niistänyt jo la - su, jollen siitä erikseen mainitse. Eli ilmeissti ei kannata puhua mitään
Sinä esitit tämän asian nyt aika vaikeasti. Jos olet sairastanut vkl, menee se oman piikkiin ja ei vaikuta tuohon kolmeen päivään.