Pois syöttötuolista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavalliselle tuolille on siirtynyt ja vuoden iässä jo. Itse niin haluavat ja en ala tappelemaan asiasta jolla ei ole mitään merkitystä käytännössä meille. Muutenkin kyllä ovat todella omatoimisia muksuja..

tais olla aika tarkkaan 2v kun poistettiin triptrapista kaari. Pian 3v ja vielä ulkona syödessä otetaan syöttötuoli, että ylttäisi syömään kunnolla. Jos ei ole tuolia vapaana, onnistuu tavallisellakin.

Meillä oli jokseenkin 1,5v kun meni istumaan tavalliselle tuolille. Otettiin sitten omasta tuolistaan kaari pois ja vaihtoi takasin siihen. Toki satunnaisesti aikasemminkin istui tavallisella.

Ylettääkö teillä tavalliselta tuolilta? Meillä kun ei tyttö yletä jos istuu oikein (ei siis polvillaan ). Onko jotain korokkeita olemassa? Vai mitä olette käyttäneet?

Ans kattoa kuinka pitkään tuo itse haluaa. Omatoimisesti ainakin kiipeää siihen istumaan. :kieh:
Esikoinen taisi olla peräti 2v6kk:n kieppeillä.
Parempi istua korkealla, niin ei tarvitse kurkotella.

Toi on kyllä enemmän koko kuin ikä asia. Mun 2v. poika istuu tavallisella tuolilla pöydän ääressä ja yltää hyvin kun taas kaverini ltyttö joka oli käymässä 2,5v, hänen nenänsä oli pöytäreunan tasalla. Syöttötuoli oli hänelle oikealla korkeudella. Meillä ainakin noi muksut oppineet itse tos1,5v kiipeämään syöttötuoliin ja pois, eikä ole välittäneet että siinä istuvat. Istuisivat kauemminkin, mutta kuntaapero jo tarvitsee sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ylettääkö teillä tavalliselta tuolilta? Meillä kun ei tyttö yletä jos istuu oikein (ei siis polvillaan ). Onko jotain korokkeita olemassa? Vai mitä olette käyttäneet?

MINUN mielestä kolmevuotiaskaan ei yletä kunnolla. Siis niin, että siinä olisi hyvä ja ergonominen asento syödä.

Yhteistyössä