V
"Vieras"
Vieras
[QUOTE="vainiin";27471543]Mulla on hoidossa 2-vuotias tyttö ja 3,5-vuotias poika ja leikit sujuu heillä todella hienosti. Tykkäävätkin kuulemma toisistaan.[/QUOTE]
Täällä 1v, 2v, 2v, ja 4v.
Ei mitään ongelmaa.
Vanhemmat tyytyväisiä.
Täällä 1v, 2v, 2v, ja 4v.
Ei mitään ongelmaa.
Vanhemmat tyytyväisiä.