Pois perhepäivähoidosta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kaivattas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vainiin";27471543]Mulla on hoidossa 2-vuotias tyttö ja 3,5-vuotias poika ja leikit sujuu heillä todella hienosti. Tykkäävätkin kuulemma toisistaan.[/QUOTE]

Täällä 1v, 2v, 2v, ja 4v.
Ei mitään ongelmaa.
Vanhemmat tyytyväisiä.
 
Meillä taasen niin, että viime vuonna 5 vuotiaita oli ryhmässä monta (tyttöni silloin 4v), heillä oli lähes joka päivä viiskari toimintaa.

Tänä vuonna on niin, että on ainoa vanhempi tyttö ryhmässä, sen lisäksi kaksi 5v poikaa. Loput kolmevuotiaita. Eipä tyttökään enää viihdy, kun pojat harvoin huolivat leikkiinsä ja pienempien kanssa ei kuitenkaan ihan samalla aaltoviivalla..
 

Yhteistyössä