POINTS-laskuri APUA!!!

  • Viestiketjun aloittaja jelp
  • Ensimmäinen viesti
Ensin laitat sen päälle ;), sitten PTS, minkä jälkeen se kysyy per annos? jos on annos niin paina enter muuten jompaakumpaa kolmioo niin tulle 100 gr? paina enter kysyy kaloreita? laita kalorit ja paina enter, kysyy rasvaa? laitat sen ja painat enter niin kysyy annoskoko? laitat sen ja taas painat enteriä niin tulee pistearvo. Jos sulla on annoksen kalorit ja rasvat tiedossa niin se kertoo annoksen pisteet suoraan kun valitset sen annos kohdan.
 
Resetoi laita päälle, kysyy dutch? nulonäppäimillä löytyy suomi vahvista enterillä. Tee pistetesti, tulee automaattisesti seuraavaks, jos laitat väärän tiedon ennen enteriä voit korjata sen CE napin avulla. paino laitetaan esim. 70,5 samaten tavotepaino esim. 65,0.

Pääsetkö noilla eteenpäin, mä käyn hakemassa pojan pk:sta, jos tarviit lisäneuvoja, niin tuun kurkkaamaan kun kotiudutaan.
 
Voi kuule, mulla on ainakin 40-45 kiloa tiputettavaa, tosin juhannuksesta niistä on pisteillä lähteny jo 8 kiloa. Nyt mulla on motivaatio niin huipussa että mä laitoin itelleni sellasen varovaisen välitavotteen et uuteen vuoteen menessä sais yhteensä 20 kiloa olla poissa, tosin olisin mä ihan tyytyväinen jos sillon olis lähteny vaikka 15 kiloakin.
 

Yhteistyössä