Poikkeava kierto ja ovulaatio hämmästyttää

Hei

Te kuumeilijat olette varmasti parhaiten perillä kaikista kiertoon liittyvistä poikkeuksista. Itse en kuumeile, (muuta kuin kroonisesti, salaa ja aina, )mutta lasta me ei nyt kuitenkaan yritetä.
Mä kuitenkin avaudun tänne vanhalle tutulle ja turvalliselle palstalle vuosien tauon jälkeen :). Ehkä osaatte jotain vastata :)?

Mulla on erittäin säännöllinen kierto, aina 28-30, riippuen miten ovis tulee. Ovulaatio tekee kamalan kipeetä ja joudun turvautumaan lähes aina säkylääkkeisiin, ja sitä ei voi olla huomaamatta. Limat, toispsuoleiset alavatsakivut jne löytyy extravahvoina. Mitään ehkäisyä ei ole, koska ainut mahd. on katkaista pelit ja pensselit jommalta kummalta..

Nyt kävi viime kierrossa niin, että ovulaatio tulikin ennen kp10, ehkä siinä kp6-8, todella voimakkaana, turvotteli paikatkin kamalaksi :/.. Sitten viikko siitä olevinaan jotain saman tyyppistä oireilua lievempänä. Mutta suurin outous oli menkat kp25!! :O Tämä oli kyllä ennenkuulumatonta. Kyllä ne myöhässä on ollut esim. kun yritettiin vauvaa, ni aina olivat stressistä myöhässä. Noh, vähän haaleempaa vuotoa oli alkuun ja sellasta höttöstä mukana sekä parit kunnon tummat klöntit, ainut vaan, että mun satavarma oire menkoista on poikeuksetta, että hikoan sängyn märäksi edellisyönä menkkojen alkamisesta, ja nyt tätä ei ollut. Alavatsa ja alaselkä ollut siitä asti tosi kipeenä. Noita menkkoja edelsi kova alaselkäkipu, mutta se jää aina pois, kun vuotanu päivän (menkat kestää 2-3pvää). Mahaan mua ei yleensä koske edes. Nyt juilii molemmin puoli, siis jo pari vkoa juilinut yhtäpäätä ja ovista ei ole tullut! Kp 15 nyt jo, ja mun ovisoireet alkaa aina kp10 ja limavuoto on kp12-14.

Kysymys kuuluu? Mittee teille on tapahtuna, kun teidän menkat on tulleet liian aikasin? Vaikuttiko jotenkin seuraavaan kiertoon? Ym tieto/kokemus vastaavasta ois kiva.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, oivon pikaisia plussia!

Nelli
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä