Poikien pissaamisesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pojan äiti

Vieras
Minkä ikäisenä olette ruvenneet harjoittelemaan pöntöön pissamista seisaaltaan?Minkä ikäisenä poikasi on oppinut itse tekemään pissin seisaaltaan ilman auttamista?Toisaalta eivätpähän nuo taida vielä murrosiässäkään pissiä kunnolla pönttöön kun lähinuorisotalolla miesten vessassa haisee ihan törkee lemu. :x

En muista enää minkäikäisenä alettiin harjoitella, mutta täysin sivuhuomiona, että kuulemani mukaan osa aikuisista miehistäkään ei osu pönttöön! :/

Lisäkysymys: Pitäisikö pojat ohjeistaa tähtäämään pissasuihku veteen (kova lorina) vai pöntön laidoille (hiljaisempaa, mutta mm. suurempi vaara tähdätä pöntön sivuun)?

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voih, ei ne osaa vielä aikuisenakaan.

siksi mä "käsken" mun miehen pissaamaan istualtaan

Ja mies tottelee ?! :o

meillä ainakin mies on se joka vessan siivoaa, joten on itse todennut parhaaksi pissata istuen :D tosin niin se aina tekee, jossei oo jossain yleisessä vessassa.

ainii ja kertokaa, miksi miehen pitää pissata seisoen? vain koska on siihen kykeneväinen? miksei naiset sitten pissaa seisoen tai "kuulu" tehdä näin, multa se ainakin sujuu ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
voih, ei ne osaa vielä aikuisenakaan.

siksi mä "käsken" mun miehen pissaamaan istualtaan

Ja mies tottelee ?! :o

Siis mitä?

On se miehestäkin kivempi pissata istuallaan, kun eka pissata ja sitten siivota pissat pöntön ympäriltä..

Ja se oli heittomerkeissä. Oletko se totinen torvensoittaja?

Alkuperäinen kirjoittaja loti:
ainii ja kertokaa, miksi miehen pitää pissata seisoen? vain koska on siihen kykeneväinen? miksei naiset sitten pissaa seisoen tai "kuulu" tehdä näin, multa se ainakin sujuu ihan hyvin.

Nopeampaa. Kauan sitten petoja vilisevissä metsissä kulkiessa piti olla nopea tai muutoin tuli shakaali ja söi pipulissimon suihinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja loti:

Kerran ulkomailla festareilla, kun naistenvessaan oli monen kilometrin jono, koetin sellaista pahvista seisaaltaanpissaamisapuvälinettä. En ole ikinä ajatellut kärsiväni minkään sortin kateuksista, mutta oli se mahtava tunne lorotella suorin jaloin. Ymmärrän jos miehet haluavat pissiä seisaaltaan ;)

Täytyy kyllä sanoa, että jos ilman apuvälinettä pitäisi koettaa, niin voisi mennä vessan siivoamiseksi.

Meidän poika oppi 2.5v pissaamaan seisaaltaan pyttyyn. Ikinä ei oppinut käymään potalla. Nykyään käy siellä ihan itse kun on 3v, osaa siis laskea housut ja vetää ne taas yös.
Meillä tämä toimii tosi hyvin.

Ei se onnistu ikinä. Meillä 5 poikaa ja mies. Ja vessa välillä sen näköinen. Varsinkin jos jollakin kiire niin ei malta istua ja kaikki menee sinnepäin. Just eilen miehelle sanoin että ois sen asia kouluttaa nuo pojat vähän tarkemmiksi..
Eli jos haluaa että vessa pysyy kunnossa niin ainoa konsti on että kaikki käy istaltaan.

Tossa vähän yli 2v oltiin kylässä jossa ei pottaa ollut ja niimpä avitin seisoallaan pissaamaan. Siitä se lähti ja nykyään käy itse potalla tai pyttyyn pissaamassa tuo 2v4kk. Välillä pyytää apua ja välillä ei.

Ei se onnistu ikinä. Meillä 5 poikaa ja mies. Ja vessa välillä sen näköinen. Varsinkin jos jollakin kiire niin ei malta istua ja kaikki menee sinnepäin. Just eilen miehelle sanoin että ois sen asia kouluttaa nuo pojat vähän tarkemmiksi..
Eli jos haluaa että vessa pysyy kunnossa niin ainoa konsti on että kaikki käy istaltaan.

Meillä on ainakin ihan siisti vessa vaikka mies ja poika siellä seisaaltaan käy pissalla :o Pojalla nyt joskus saattaa käydä huti mutta aika harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:

Meillä on ainakin ihan siisti vessa vaikka mies ja poika siellä seisaaltaan käy pissalla :o Pojalla nyt joskus saattaa käydä huti mutta aika harvoin.

Yks onkin vähän eri kuin 5..

En ole opettanut seisaaltaan pissimistä ollenkaan.Viime kesänä vesillä ollessa pissi seisaaltaan mutta kotona yleensä istuu pöntöllä.Hyvä niin,ei huvita luuttuilla koko ajan wc-n lattioita.Meillä mieskin istuu pöntöllä pissiessään.Niin ja poika on nyt 7-v.