Minä en henkilökohtaisesti halua yhtäkään Disney-kuvaa kankaisiin tai huonekaluihin. Ei vaikka täälläkin on Autot-fani.
Perushuonekalut, pirteät värit ja riittävästi säilytystilaa (jota lapsi osaa itse käyttää ). Ja ota huomioon, että lelut tuovat oman säväyksen värimaailmaan. Laatikot ja hyllyt lelujen säilytykseen....
Meillä on pieni kapea huone, joka on haasteellinen sisustaa. Väreinä on lime, turkoosi, valkoinen ja puu. Yksi pitkä seinä on hyllytetty lundialla (pari eri korkeutta). Sinne mahtuvat kaikki lelut (no joo), kirjat ja vaatteet. Myöhemmin lisään enemmän ovia peittämään lelut (rauhoittaa näkymää ), mutta nyt tärkeintä on että lapsi pystyy itse laittamaan lelut helposti paikoilleen. Hyllyssä on myös vetolaatikoita vaatteille.
Muut huonekalut ovat sänky, nojatuoli vanhemmille, pieni pöytä&palli&tuoli. Väriä on verhoissa (turkoosi), pyöreissä matoissa (lime, turkoosi, tumma vihreä ), nojatuoli (lime irtopäällinen), palli (lime), tuoli (turkoosi). Pyöreän pikkupöydän maalaan kesällä limellä. Ikean turkooseja ja limenvärisiä koukkuja seinällä (elukkapuolelta). Ikean vesslalaatikot duploille ja pikkuautoille ("yllätys" lime/turkoosi/valkoinen väreinä )
Seinät ovat valkoiset, nyt kaipaan ainoastaan päätyseinälle hieman väriä. Sinne olisi kiva saada yksivärinen lime/turkoosi yksinkertainen iso seinätarra. Vaikka auto tai moottoripyörä tai puu.
Paperilla on kiva miettiä huonejärjestystä kun teet eri huonekaluista pienempaan mittakaavaan irtopalat ja siirtelet niitä sitten paperille piirretyn huoneen päällä.