Poikien äidit!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:
Toivoisin et poika löytäs semmoisen vaimon joka näyttää missä se kaapin paikka on...Semmoinen ois kauhistus joka ois hiljainen ja liian kiltti :laugh: Poika on kato äitinsä temperamentin periny niin tarvii kunnon emännän :)

Usein vaan menee niin, että vastakohdat tasapainottaa toisiaan. Temperamenttinen ja villi valitsee hissukan puolisokseen :D

Sellasen mikä ainakin haluaa lapsia :D Mä kun jo himoitsen lapsenlapsia, vaikka on omatkin "loppuun tekemättä". Ja en toivoisi itseni kaltaista, koska mä oon kauhee tyranni... Mut kaipa tärkeintä olisi, että sellainen mitä pojat itse rakastaa. Vaikka sitten olisi mies.

Jaa-a, mulla on tyttö ja poika..ja jos jotain mietin niin sitä että en ole samanlainen anoppi kuin itselläni on...eli haluan että en puutu toisten asioihin,en sulje silmiäni jos lapseni tekee toiselle pahaa, en halua pahaa lapseni puolisolle jne.hauku..enkä ylistä miniälle kuinka tyttäreni on parempi,kuinka minulla on väliä,poika kohdelkoon miniää kuinka vaan.. keskityn siis ennemminkin ajattelemaan että kuinka olisin hyvä anoppi, eikä että minkälainen miniä kelpaa!!En minä hänen kanssaan seurustele.Hän on ok silloin kun ei lyö muita, valehtele ja varasta ym.

Yhteistyössä