poikien äidit!! Oletteko löytäneet kivaa toppatakkia pojallenne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikka linkki-vinkkejä kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikka linkki-vinkkejä kiitos

Vieras
olen etsinyt 6v pojalleni jotain kivaa takkia, mutta en ole onnistunut löytämään. Takki saisi olla laadukas ja väritykseltään pirteä. Saa olla mustakin, jos olisi sitten vaikka jotain kirkasta piristeenä. Kuviointikin ois kiva.

Siispä vinkatkaapa mistä olette löytäneet kivan takin pojallenne?
 
http://www.didriksons.com/collection.asp?c=4&sizeId=4
Musta Didriksonilla on kivoja toppatakkeja, ainakin urheiluvaateliikkeistä niitä löytyy. Ovat vähän kalliimpia, mutta laadukkaita.
 
[QUOTE="vieras";22189040]Joo, Po.P. tekee kivoja ja sieltä ostan varmaan kaikille lapsille..[/QUOTE]

tätä merkkiä ei ollakkaan vielä koskaan kokeiltu. Löytyykö näitä netistä?
 
[QUOTE="Rohmu";22189072]http://www.didriksons.com/collection.asp?c=4&sizeId=4
Musta Didriksonilla on kivoja toppatakkeja, ainakin urheiluvaateliikkeistä niitä löytyy. Ovat vähän kalliimpia, mutta laadukkaita.[/QUOTE]

täältä löytyi mieluinen :) Vieläkö löytäisi sellaisen jostakin!!! Kiitos :)
 

Similar threads

Yhteistyössä