Poikaystävän sukulaisten hääkutsu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molempi pahempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

molempi pahempi

Vieras
Onko korrektia mennä, vai olla menemättä poikaystävän minulle tuntemattomien sukulaisten häihin? Emme asu yhdessä, mutta suunnittelemme. En tiedä haluanko hänen kanssa naimisiin, ehkä joskus, mutta tuskin. En tunne hänen sukulaisiaan yhtään. Poikaystäväni haluaisi esitellä minut heille ja he odottavat tietysti meidän menevän naimisiin kohta. Tuntuu että hääkutsun hyväksymisen kanssa pitäisi tehdä päätös koko yhteisestä tulevaisuudesta, ahdistaa...

Ei sinne häihin meneminen velvoita sua yhtään mihinkään, se on vain kutsu juhliin! Mutta ymmärrän tunteesi, just katseltiin mun parhaan ystävän kanssa mun hääkuvia ja hän totesi, että luojan kiitos hänen entinen poikaystävä ei päässytkään tulemaan, ottaisi päähän jos ihmisten albumeissa olisi heistä yhteiskuvia :D

No kyllä mä oon ollut useemmankin kerran poikaystävien sukulaisten juhlissa, vaikkei kihloissa oltukaan tms. Ne on hei juhlat vaan!

Sitäpaitsi en mä ainakaan olis halunnu kihlautua kenenkään kanssa, jos en tunne sitä kunnolla. Ja kunnolla tuntemiseen liittyy mun mielestäni myös se, minkälaiset sukulaisuussuhteet sillä on. Että mene nyt itsekin vaan tutustumaan niihin sukulaisiin. Ei se oo pelkästään sun esittelyä niille vaan molemminpuolista tutustumista.

Siellä vihitään vain morsiuspari - ei teitä..

Onko kutsu sinullekin eli siis kahdelle? Tietenkin menet, jos haluat ja sinut on kutsuttu. Kivahan se on juhlia. En ole koskaan kuullut kenenkään ajattelevan noin vakavasti..

miten kutsu on tehty. Onko siinä vain poikaystävän nimi vai poikaystävä + avec? Näillä on merkitystä. Vai onko kutsu ihan poikaystävä ja sinä nimellä? Eikä jonkun sukulaishäihin menemisellä ole mitään tekemistä omien häiden kanssa.

No sitten tietysti menet, jos siis itse haluat tavata poikaystäväsi sukua. Mikä musta olis kyllä ihan hyvä juttu, jos meinaatte olla suht vakavissanne. Ja muutenkin. Sinne sekaan vaan ja olet oma hurmaava itsesi :).

en menis tutustumaan ihmisiin heidän hääpäivänä. Pahimmassa tapauksessa ihmiset on humalassa=rasittavimmillaan. Kutsu on lähetetty kohteliaisuus syistä, koska poikaystäväsi tiedetään seurustelevan ainakin kohtalaisen vakavasti. En menisi. Toisaalta.. Saat ilmaisen aterian, näet koko suvun kerralla, ei tarvitse kutsua niitä tätejä yksitellen tupareihin. Samalla saat vähän osviittaa geeneistä, jota poikaystäväsi kantaa..

Itse menin, vaikken tuntenut muita kuin poikaystäväni perheen. Siinähän tuota tuli kerralla tutustuttua koko sukuun. Mulla tosin oli ennen häitä ajatus, että tulen olemaan poikaystäväni kanssa pitkään, toivottavasti loppuelämäni. Jos sinusta ei tunnu siltä, miksi sitten seurustelette? Tietääkö poikaystäväsi ajatuksistasi? Ei ole reilua vedättää...

Siis se on sen hääparin juhla ja HE ovat keskipisteenä. Varsinkin isommissa juhlissa on paljon sukua koolla jotka näkevät toisensa harvoin. Luultavasti hääväki keskittyy seurustelemaan pääasiassa niiden jo tuttujen kanssa. Eli itsellesi on erittäin hyvä tilaisuus olla hiukan taka-alalla ja nähdä millainen suku on vastassa.
Joten tottakai menet paikalle.

Mene ihmeessä, ei kukaan velvoita sua olemaan poikaystävän kanssa loppuelämää jos te menette yhdessä häihin johon sinutkin on kutsuttu. Ja vieläpä nimellä. Sukulaiset haluavat todella nähdä sinutkin juhlissa ja ovat hyvin kohteliaita. Ja kyllähän sä olet palstalta oppinut, että kunnon häissä säästetään kaikesta eli kutsutaan vaan ne tärkeimmät ystävät, ei niiden tyhmiä puolisoja tai lapsia....:xmas: Eli todellakin, nämä kutsujat ovat ajatelleet sinuakin! Kantsii mennä.

Haha, tuli ihana muisto tosta mieleen. Mä ja mun mies tavattiin vuonna 2008 elokuun 16. päivä. Elokuun lopulla oli miehen serkun häät ja mies pyysi mut seuralaisekseen. Tapasin ensimmäistä kertaa silloin miehen äidin, iso veljen avovaimoineen, pikku veljen, mummon+ koko muun suvun :D. Jännitin aivan hirveesti koko tilannetta, olin myös tuolloin ekan kerran mieheni luona koko viikonlopun :). Häitten jälkeen mies vielä vei mut kaverinsa/kavereittensa järkkäämiin kotibileisiin (aikuisista kyse) ja näinkin sitten kerralla kaikki miehen kaverit :D. Oli vähän pää sekasin sillon ja yhen päivän aikana nähny suvun ja kaverit samalla kertaa. Ei asuttu tuolloin vielä yhessä, muutettiin marraskuun loppupuolella 2008 yhteen, kihloihin mentiin maaliskuun loppupuolella 2009 ja tytär synty 2010 maaliskuussa. Empä tienny vielä sillon häitten aikaan, että asuttaisiin yhessä. Nyt naurattaa näin jälkikäteen, että toiset ne tapaa kumppanin vanhemmat pelkästään. Ite tapas äidin lisäks koko suvun :D.