Poikaystävän kalu pienehkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli ei sikaa säkissä,neuvoi eräs viisas ystävä joskus mua kun olin vähemmän kokenut..;)

Kerran mäkin jouduin erään 4 cm:n koekaniiniksi!Kyllä oli vaikiaa olla nauramatta siinä..aivan tyhjää,kuin pikkurillillä kutittelua;D

Mutta tuohon en usko,et kivekset oios siään työnnetty!

ihanaa, ihana provo. jee!

mutta tosiaan, neitsyellä on yleensäkin löysä, löysempi kuin muutaman vuoden aktiivisen seksielämän jälkeen. näin olen itse huomannut. että alkaa se tuntumaan pienempikin kun ilolihakset treenautuu eka.

[QUOTE="niin";23102997]Minuakin kiinnostaa tämä, uskoisin, että jokin apuväline tarvitaan. Ja sittenkin pitää olla melkoisen piukeat kivekset, luulisin. Kerrotko ap, miten tuo kivesten sisään laittaminen käytännössä tapahtui?[/QUOTE]

Kivekset oli tosi pienet, eli kulki käsi kädessä vehkeen kanssa.
En minä tiedä miten se tapahtui.

Oonko nyt joku neitsyt täällä, mutta enpä oo ikänä kuullu että kiveksiäkin voi ruveta "sinne" tunkemaan... Sanoisin tohon että äijä vaihtoon. Ei se kok mikskään muutu.

[QUOTE="apua";23068754]Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 4 kuukautta.
Muutama päivä sitten kokeiltiin seksiä harkinnan jälkeen.
Poikaystäväni vatkasi kalua ties mihin tahtiin sisässäni, mutta en tuntenut mitään, en.
Mielestäni itselläni ei ole löysä.
Hän tunki välillä kiveksiäänkin sisääni, että saisi minut tyytyväiseksi.
Esitin tyytyväistä ja nauttivaa, mutta toista se oli.
Kivekset ja siitin sisässäni, en tuntenut mitään.
Välillä hän laittoi sormia mukaan, ja tunsin jotain.
Kivekset hänellä ovat isohkot, joka sai minussa aikaan kipuakin.
Sanotaanko niin, että penis hautautui kivesten alle.
Kunpa noita kiveksiä vois työntää sisään ja ei sattus niin paljon...[/QUOTE]

Voi helv:laugh:

[QUOTE="a p";23117239]Kivekset oli tosi pienet, eli kulki käsi kädessä vehkeen kanssa.
En minä tiedä miten se tapahtui.[/QUOTE]

Tuolla aiemmin sanoit kivesten olevan isot ja sen takia sattui pimpsaan... :D

Ei lepotila merkitse mitään välttämättä, ihan lämpötilakin voi siihen mittaan vaikuttaa. Itselläni suurimman osan ajasta lepotilassa noin 6cm ja kovana sitten 17cm.
On kelvannut kyllä kaikille.

Yhteistyössä