Poikaystävälle piiskaa

• Viestiketjun aloittaja Neiti Kemisti
  • Ensimmäinen viesti
Neiti Kemisti
Hei!
Huomasinkin että tuossa olikin jo yksi keskustelu aloitettu tästä pyllyn piiskaus asiasta mutta minulla tilanne on toisin päin. Eli olen itse nainen ja olen nyt useammankin kerran lukenut miesystäväni rivienvälistä että pieni piiskaus maistuisi....

Miten te muut naiset jotka läpsitte / piiskaatta miestäne olette sen tehneet? Pitääkö siinä ottaa joku rooli vai mitä? Yleensäkin, mitä olette sanoneet miehellenne piiskauksen aikana?

Olemme kumpikin, minä ja mies aika itsepäisiä luonteita mutta olen huomannut että hän joskus tahallaan hakee sitä pistettä jossa todella ärsyynnyn ja häntä se jotenkin "huvittaa" ja ehkä kiihottaakin. Olen vasta viime aikoina tajunnut että hän ehkä hakee vitsaa kankulleen..

Miten teillä tämä asiat hoidetaan ? :)

Rouva,
Meillä on keittiön oviaukossa sellainen riipputanko. Käsiraudoilla nilkat ja kädet yhteen nippuun ja sitten narulla kiristetään niin ylös, että selkä on vielä maassa, mutta kädet ja jalat kohti kattoa. Ensin tietenkin ihan nakusilleen. Takapuoli on hyvin paljaana ja nahkavyöllä annan palaa oikein kunnolla. Ihme juttu, että mies odotta piiskaa niin kuumana, että muna seisoo kivikovana. Jos se vähänkin yrittää laskea, niin läjäytän vyöllä munille, ei kiveksiille, koska se koskee.
Mies kestää korkeintaan kymmenen minuutin piiskaamisen, ennenkuin laukeaa. Joskus teen niin, että kun kulli alkaa nykimään lauetakseen, otan terskan kovaan puristukseen, enkä anna sperman lentää. Pieni jäähyttely ja taas saa piiskata puoli minuuttia tai minuutin. Kun useamman kerran estää syksyn, niin se kasaa painetta ja lopullinnen roiskiminen on sitten komeaa katseltavaa. Spermaa lentää keittön nurkkaan asti ja mies itse on ihan liman peitossa.

piiska(M)
Kuulostaa oikein herkulliselta toi. Ei ole helppo pidätellä tuossa asennossa mutta aika ihanalta kuulostaa toi terskan puristaminen. Lopuksi kasseissa on niin paljon paineita että on pakko antaa spermat lentää..

Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Kemisti:
Hei!
Huomasinkin että tuossa olikin jo yksi keskustelu aloitettu tästä pyllyn piiskaus asiasta mutta minulla tilanne on toisin päin. Eli olen itse nainen ja olen nyt useammankin kerran lukenut miesystäväni rivienvälistä että pieni piiskaus maistuisi....
Piiskaukseen parisuhteessa voi liittyä kaksi eri tilannetta: toinen on kurinpito ja toinen pelkästään eroottinen leikki, voivatpa nämä mennä eri tavoin lomittainkin. Kummasta on mielestäsi teillä kyse? Haluaako ystäväsi oikeasti ojennusta vaiko enemmänkin kiihottavaa piiskausta?

Joka tapauksessa, onnea vaan löydöstä. Suomalaista piiskauskeskustelua on esim. Ankaran sedän ja tädin kotikurifoorumilla www.sunlimited.tk

bmad-30
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Kemisti:
Meillä (minun) piiskaus on hyvinkin yleistä. Avovaimollani on käytössä
viitisenkymmentä erilaista "piiskaa". Moneasti käytetään tavanomaisia ratsupiiskoja, mutta myöskin sellaisia antiikinajan "tappopiiskoja" löytyy, joita ei uskalla edes yleensä käyttää isojen vaurioiden välttämiseksi.
Poliisimallisia käsirautoja käytetään poikkeuksetta kivun yhteydessä, etten pääse
karkuun. Kaiken A ja O. Joskus muitakin sitomavälineitä. Raudat kannattaa hommata. Ja niitä voi roikottaa vyöllä tai pitää valmiina vyökotelossa kun sopiva tilanne tulee. Käsirautojen ovelaa ja tehokasta käyttöä voit treenata esim. vartijakursseilla/IP-lajeissa. Kropan hallinnasta ei ole haittaa dominan tehtävissä.
Vaimo raudoittaa käteni yleensä selän taakse, rautasänkyyn, tai pystyyn käännettyyn rautasänkyyn, joka toimii kidutustelineenä. Siinä kun roikun, en voi tehdä yhtikäs mitään. Suukapula rajoittaa huutamista. Pylly on joskus verillä, eikä voi istua moneen päivään, vaikka kuinka huvittaisi. :)

Meillä myös läpsiminen kasvoihin on yleistä ja hyväksi havaittu kuritusmetodi.
Suosittelen kokeilemaan. Kasvoille miestä voi läimäyttää todella lujaa ja tuntuvasti, ja samaanaikaan eroottisesti/turvallisesti, kuinhan ei osu ohimon alueelle ja pää on paikoillaan läimäytyksen aikana (voit pitää toisella kädellä hiuksista päätä paikoillaan). Sormukset antavat lisätehoa ja poski jomottaa vielä seuraavankin päivänä. Veren tuleminen miehen suuhun tätäö läimäytellessä on normaalia ja kuuluu kuvioon.

Mitenkä sitten siirryt tilanteeseen jossa kuritat? Päätät tietenkin asiasta itse, etkä
anna miehen jatkaa leikkiä. Koeta kehitellä joku aggressio, jolla saat oikeutuksen asiaan ja laita mies rautoihin. Tämän jälkeen ota esim käsillä kivuliaasti kiinni palleista tm. ja
aloita henkisesti alistamalla.

feel
Oon joskus poikaystävää uhannu kiukuspäissä piiskaamisella. Se tuntu siitä innostuvan, mutta vanno myös pelkäävänsä että teen niin ja aina kun sillä uhkaan hän lakkaa temppuilemasta.
Olis hauska tietää tahtooko hän oikeasti piiskaa vai pelkääkö. En uskalla ihan noin vaan kokeilla, ettei säikähdä tai suutu.
Täytyy ilmeisesti edetä varovasti ;)

Nautin
Mulla on nuori poika töissä, oli luonnani ja huvikseni sanoin että annan remmiä. Suostu ja otti housut pois ja oli munasillaan edessäni. Kiihottu ja oltiin sänkyssäkin kun seiso. Tykkää piiskaamiseta kun käy niin usein kylässä vanhan eukon luona.

piiska pano poika
Mulla on nuori poika töissä, oli luonnani ja huvikseni sanoin että annan remmiä. Suostu ja otti housut pois ja oli munasillaan edessäni. Kiihottu ja oltiin sänkyssäkin kun seiso. Tykkää piiskaamiseta kun käy niin usein kylässä vanhan eukon luona.
Ihan kuin minun ensimmäinen työ paikkani. Sillä oli omistajina vanhempi nainen ja sen mies joka tykkäsi nuorista pojista (minusta). Ne kysyi työpäivän lopussa mun rahatilannettani, Sanoin että on huono, Ja jos on mahdollista voisinko saada hiukan palkka ennakkoa. Ne antoi mulle viikon palkan ennakkoa. Minä kiitin niitä siintä. Ne sanoi että se on ennakkoa huomisesta päivästäsi, Huomenna maksat LUONNOSSA siintä rahasta osan, Ja seuraavana päivänä loput. Minä kysyin että mitä mun pitää tehdä heille. He vain hymyilivät mulle, Ja se ukko puristi mun muniani, Ja sanoi että huomenna se selviää. Seuraavana päivänä menin perhosia vatsassa sinne työpaikalleni. He toivottivat mut tervetulleeksi, Ja käski heti heidän asuin huoneiston puolelle, Ja kaikki vaatteet pois nyt, Ja minä riisuin ilman mitään kommettia. Ne katselivat alastonta 16v poikaa, Ja sitten se ukko otti mut poikittain syliinsä ja rupesi piiskaamaan minua. Ja vaimonsa katseli vähän aikaa ja läksi pois, Heti oli sen ukon käsi mun peniksessäni kiinni, Ja se rupesi runkkaamaan minua, Heti kun olin lauvennut se ukko nosti mut yläs ja vei vaimonsa luokse joka oli sänkyssä alasti, Heti laittoi se ukko mut vaimonsa päälle ja penikseni ohjasi vaimonsa sisälle. Sitten otti vitsan ja sanoi että nussi poika mun vaimoani NYT. Ja rupesi piiskaamaan minua, Minä rupesin liikuttamaan itseäni edes takasin, Ja yritin unohtaa sen ukon ja vitsan, Kun laukaukseni rupesi lähestymään niin se ukko piiskas muo kovempaaa, Ja kun multa tuli otti ukko mut pois vaimonsa päältä ja piiskas mut. Sen jälkeen laittoi mut takasin vaimonsa päälle ja ohjasi penikseni pilluun, Ja löi vitsalla minua, Ja sanoi että poika nussii nyt mun vaimoani, Ja rupesin heti liikuttamaan itseäni hänen vaimonsa päällä. Kun laukesin niin ukko otti mut pois sen vaimonsa päältä, Ja piiskas mut uudestaan, Sama toistui ehkä 5 tai 6 kertaa, sen jälkeen ukko vei mut suihkuun ja pesi mut. Lopuksi vei tauko huoneeseen ja sanoi että mulla on puolen tunnin tauko nyt, Sen jälkeen menen varastoon töihin , Ja joka kerta kun hän tai vaimonsa haluaa minua tulen heidän asunnon puolelle, Tai konttorille tyhjennettäväksi. Ja kun me lyödään sinun takapuoleeseesi niin automaattisesti riisut itsesi KOKONAAN alasti, Ja me maksetaan sulle 2 tai 3 kertainen palkka, Mutta et kerro muille työtekijöille mitään tästä. SOVITTU. SOVITTU myöskin mun puolestani. Ja se ukko kokeili heti minua ja löi mua takapuolelleni, Minä otin heti housuni alas, Ja meinasin otta ne pois jalastani, Mutta ukko sanoi että VAIN vaimoni edessä sun pitää olla kokonaan alasti, Ja mun edssäni housut kintuisssa niin kuin on nytten sulla. Sen jälkeen ukko rupesi runkkaamaan minua. Sitä riemua kesti mulla noin 2 vuotta. Sitten minä kyllästyin kun tuli tilalleni nuori poika joka vei mun paikkani olla runkku piiska pano poikana.

Viimeksi muokattu:
piiska pano poika
Ihan kuin minun ensimmäinen työ paikkani. Sillä oli omistajina vanhempi nainen ja sen mies joka tykkäsi nuorista pojista (minusta). Ne kysyi työpäivän lopussa mun rahatilannettani, Sanoin että on huono, Ja jos on mahdollista voisinko saada hiukan palkka ennakkoa. Ne antoi mulle viikon palkan ennakkoa. Minä kiitin niitä siintä. Ne sanoi että se on ennakkoa huomisesta päivästäsi, Huomenna maksat LUONNOSSA siintä rahasta osan, Ja seuraavana päivänä loput. Minä kysyin että mitä mun pitää tehdä heille. He vain hymyilivät mulle, Ja se ukko puristi mun muniani, Ja sanoi että huomenna se selviää. Seuraavana päivänä menin perhosia vatsassa sinne työpaikalleni. He toivottivat mut tervetulleeksi, Ja käski heti heidän asuin huoneiston puolelle, Ja kaikki vaatteet pois nyt, Ja minä riisuin ilman mitään kommettia. Ne katselivat alastonta 16v poikaa, Ja sitten se ukko otti mut poikittain syliinsä ja rupesi piiskaamaan minua. Ja vaimonsa katseli vähän aikaa ja läksi pois, Heti oli sen ukon käsi mun peniksessäni kiinni, Ja se rupesi runkkaamaan minua, Heti kun olin lauvennut se ukko nosti mut yläs ja vei vaimonsa luokse joka oli sänkyssä alasti, Heti laittoi se ukko mut vaimonsa päälle ja penikseni ohjasi vaimonsa sisälle. Sitten otti vitsan ja sanoi että nussi poika mun vaimoani NYT. Ja rupesi piiskaamaan minua, Minä rupesin liikuttamaan itseäni edes takasin, Ja yritin unohtaa sen ukon ja vitsan, Kun laukaukseni rupesi lähestymään niin se ukko piiskas muo kovempaaa, Ja kun multa tuli otti ukko mut pois vaimonsa päältä ja piiskas mut. Sen jälkeen laittoi mut takasin vaimonsa päälle ja ohjasi penikseni pilluun, Ja löi vitsalla minua, Ja sanoi että poika nussii nyt mun vaimoani, Ja rupesin heti liikuttamaan itseäni hänen vaimonsa päällä. Kun laukesin niin ukko otti mut pois sen vaimonsa päältä, Ja piiskas mut uudestaan, Sama toistui ehkä 5 tai 6 kertaa, sen jälkeen ukko vei mut suihkuun ja pesi mut. Lopuksi vei tauko huoneeseen ja sanoi että mulla on puolen tunnin tauko nyt, Sen jälkeen menen varastoon töihin , Ja joka kerta kun hän tai vaimonsa haluaa minua tulen heidän asunnon puolelle, Tai konttorille tyhjennettäväksi. Ja kun me lyödään sinun takapuoleeseesi niin automaattisesti riisut itsesi KOKONAAN alasti, Ja me maksetaan sulle 2 tai 3 kertainen palkka, Mutta et kerro muille työtekijöille mitään tästä. SOVITTU. SOVITTU myöskin mun puolestani. Ja se ukko kokeili heti minua ja löi mua takapuolelleni, Minä otin heti housuni alas, Ja meinasin otta ne pois jalastani, Mutta ukko sanoi että VAIN vaimoni edessä sun pitää olla kokonaan alasti, Ja mun edssäni housut kintuisssa niin kuin on nytten sulla. Sen jälkeen ukko rupesi runkkaamaan minua. Sitä riemua kesti mulla noin 2 vuotta. Sitten minä kyllästyin kun tuli tilalleni nuori poika joka vei mun paikkani olla runkku piiska pano poikana.
Saitko pillua joka päivä, Ja kuinka monta kertaa sut tyhjennettiin päivässä.

Viimeksi muokattu:
vaimon piiska poika
Hei!

Miten te muut naiset jotka läpsitte / piiskaatta miestäne olette sen tehneet? Pitääkö siinä ottaa joku rooli vai mitä? Yleensäkin, mitä olette sanoneet miehellenne piiskauksen aikana?

Olemme kumpikin, minä ja mies aika itsepäisiä luonteita mutta olen huomannut että hän joskus tahallaan hakee sitä pistettä jossa todella ärsyynnyn ja häntä se jotenkin "huvittaa" ja ehkä kiihottaakin. Olen vasta viime aikoina tajunnut että hän ehkä hakee vitsaa kankulleen..

Me olemme avopari, Oltu jo kohta 10 vuotta yhdessä. Ja heti alussa mieheni äiti opetti minua että olen hyvä vaimo hänen pojallensa. Heti kun ukko tulee töistä kotiin niin housut pois jalasta, Aivan sama onko muita paikalla tai oletteko kahdestaan, Sen jälkeen ukko lattialle kontillensa ja vitsaa taka puolelle, Ja muista runkata ukkoa koko ajan myöskin, Ja kun ukkosi laukeaa niin vitsaa HYVIN lujaa juuri laukauksen ajan. Sen jälkeen menet sen eteen lattialle ja käyt selällesi ja muista että olet aivan alasti myöskin sinä. Ja komennat ukkosi nuolemaan sun pilluasi sekä runkkaamaan sun klitoriasi, Kun sun laukauksesi lähestyy niin ukkosi sun sisälle ja panee niin maan perkuleesti, Ja muista myöskin piiskata ukkoasi ja pyytää että panee sinua kovempaan. Sillä keinoin olen saanut mun ukkoni olemaan kunnon mies. Annan joka viikko 10-15 kertaa vitsan puhua sille, Ja kun ukolla tekee mieli niin se hakee uuden vitsan automaattisesti mulle. Esimerkiksi eilen oli hänen äitinsä meillä kylässä kun ukko tuli töistä, Ukko otti heti alapään paljaaksi äitinsä edessä, Ja meni hakemaan 2 vitsaa ja antoi yhden mulle ja toisen äidillensä, Sen jälkeen riisui itsensä kokonaan alasti, Ja kävi pöydälle makaamaaan vatsallensa. Hänen äitinsä sanoi mulle että antaa pojan odottaa vähän aikaa sinä voit sillä aikaa riisua itsesi kokonaan alasti, Ja hänen äitinsä käänsi poikansa kyljelleen ja rupesi runkkaamaan sitä. Kun pojalta tuli laukaus, Sanoi pojan äiti mulle että nyt on hänen poika valmis saaamaan piiskaa meiltä. Ja sitten se riemu alkoi meillä.

Viimeksi muokattu:
hiilijalanjälki
Meillä vaimo hoitaa piiskaukseni eikä vaimoa piiskata. Hän juttelee piiskatessaan hiljaisella äänellä mukavia ja väliin silittelee kannikoita ja kyselee, "joko tuntuu" ja "annetaankos vähän lisää". Ja sitten, kun takapuoli on viiruilla ja arkana, voitelee ja hoitelee sitä kuntoon.

Koivuniemen Herra 2
Minun sielunkumppani ei ollut ensin innostunut ollenkaan mutta sain puoliväkisin. Eka kerta oli katastrofi, hän toi kotoaan nahkaisen talutushihnan ja veteli ilman lämmittelyä muutaman kerran. Tuntui pirun epämukavalta ja sattui ikävästi. Melkein oltiin luopumassa ajatuksesta. Seuraavassa sessiossa tiedettiin enemmän, lämmittely on avain. Hän läpsytteli kämmenellä pari minuuttia ja sitten uusi maailma aukesi. Hänellä oli todella kapea talutushihna joka aiheutti mukavaa nipistävää kipua ja kuumotusta. Mutta se jätti näkyvät punaiset jäljet ja se ei ole meillä tarkoitus. Mutta selvitti molemmille että se jäisi osaksi leikkeihimme. Siitä siirryttiin sitten nahkaremmiin, hän osti uuden kotimaisesta nahasta tehdyn upean vyön. Käytän sitä arkivyönä ja hän pyytää sen jos haluaa leikkiä. Kokeiltiin kesällä erilaisia vitsoja, suosikeiksi nousi klassinen paju ja vadelma yllättäen(piikit pois, ja se on vain lyhyen ajan loppukesästä tarpeeksi vahva). Suosittelen lämpimästi vadelmavitsaa ihan kaikille. Se on ihan eri tasolla muihin verrattuna. Muumi-paistinlasta on lämmittelyyn paras ja sopii vähän hellempään läpsyttelyyn. Hän osti floggerin itselleen, mutta se oli liian massiivinen ja kömpelö. Ihan turha ostos tässä vaiheessa. Sain juuri häneltä juuri lahjaksi mini-slapperin. Se on pieni ja söpö, mutta aiheuttaa saman ihanan kivun ja kuumotuksen kuin vyö. Erinomainen vyön korvike. Sopii hiljaisen äänensä takia lapsiperheen vanhempien käyttöön ja matkoille. Hän pitää sitä taskussaan koko ajan. OSain Jouluna pyökkisen hiusharjan. Se on tehokas väline ja sopii kunnon selkäsaunaan. Ollaan lähinnä leikitty ja kokeiltu vähän roolipeliä. Hän ei pitänyt roolileikeistä. Hän kokeili ankaran sairaanhoitajan roolia ja alkoi voida pahoin joten unohdettiin se toistaiseksi. Olen ehdottanut että hän ottaisi kurituspiiskaukset käyttöön, mutta hän on vastustanut. Meillä oli kova riita, hän meni kotiin mutta soitti yöllä että tarvitsee minua heti. Ajoin huolestuneena katsomaan mikä oli hätänä. Kun tulin sisään, hän määräsi riisumaan ja tulemaan makuuhuoneen puolelle. Hän olikin Valtiatar ja piti todella rajun kuritussession kuin ammattidomina konsanaan, piiskasi, alisti ja nöyryytti kuin vanha tekijä. Hän sanoi nauttineensa siitä. Hän sanoi tekevänsä sen uudelleen jos olen epäkunnioittava. Olen tainnut luoda Dominan hänestä. Ja pidän siitä. En uskonut että hän rankaisisi minua. Hän on äärimmäisen kiltti ja myötätuntoinen ihminen, joka nauttii siitä kun dominoin ja piiskaan häntä. Tuo oli todellinen yllätys. En nauti siitä mutta teen sen koska hän tekee samaa minulle. Sitä rakkaus on.

strykpojke=piskapoika
Meillä on keittiön oviaukossa sellainen riipputanko. Käsiraudoilla nilkat ja kädet yhteen nippuun ja sitten narulla kiristetään niin ylös, että selkä on vielä maassa, mutta kädet ja jalat kohti kattoa. Ensin tietenkin ihan nakusilleen. Takapuoli on hyvin paljaana ja nahkavyöllä annan palaa oikein kunnolla. Ihme juttu, että mies odotta piiskaa niin kuumana, että muna seisoo kivikovana. Jos se vähänkin yrittää laskea, niin läjäytän vyöllä munille, ei kiveksiille, koska se koskee.
Mies kestää korkeintaan kymmenen minuutin piiskaamisen, ennenkuin laukeaa. Joskus teen niin, että kun kulli alkaa nykimään lauetakseen, otan terskan kovaan puristukseen, enkä anna sperman lentää. Pieni jäähyttely ja taas saa piiskata puoli minuuttia tai minuutin. Kun useamman kerran estää syksyn, niin se kasaa painetta ja lopullinnen roiskiminen on sitten komeaa katseltavaa. Spermaa lentää keittön nurkkaan asti ja mies itse on ihan liman peitossa.
Tuo kuullostaa ihanalta!Olen niin kateellinen sinun miehesi!

vierailija
Käyn anopilta saamassa piiskaa. Olemme olleet 15 vuotta naimissa. Vaimoni perheellä on kyllä varallisuutta. Perhe elämä on hyvää. Mutta seksi ei enää kiinnosta häntä. Anoppini otti se puheeksi kun olin saunaa lämmittämässä heidän mökillään. Sanoi suoraan että Tarjaa ei enää kuulema seksi kiinnosta. Anoppi ehdotti seksi kanssaan että ei tarvi vieraissa käydä tai erota kun on lapsiakin. Silloin olisin pannut linnun pönttöäkin olin niin kovassa puutteessa. Anoppi istui ala lauteille nosti hamettaan. Ei tarvinnut käskeä kun otin housut pois ja annoin mennä. Olin niin kiimassa ettei kestänyt minuuttiakaan. Sen jälkeen löi 2 kertaa kovaa poskelle ja haukkui pettäjäksi. Ja lähti pois. Nykyään hän ilmoitta perjantaina mihin aikaan viikon lopuuna olen terve tullut kylään. Vietämme yhdessä noin 4 tuntia jutellen ja saunoen ja seksin merkeissä Sen jälkeen hän käskee minun menemään makamaan sohvan selkänojaa vasten ja antaa rottinki kepillä iskuja takapuoleen ja haukku pettäjäksi. Välillä hän vaan käskee mennä kontalleen lattialle. Jolloin hän antaa nahka vyöstä ja sanoo minua koiraksi. Armoa ei ole tullut koskaan.

Yhteistyössä