P pikkumyy Vieras 19.03.2009 #1 ehdottakaas kivoja nimiä pojalle,toinen nimi kans ja minkäs nimisiä poikia teil on??
? :) Vieras 19.03.2009 #2 Minä olisin halunnut pojasta Konstan, mutta mies ei lämmennyt sille. :heart:
Rieputarallaa Aktiivinen jäsen 20.06.2005 48 269 -3 36 JKL 19.03.2009 #3 Meiltä löytyy Otso Valo Elmeri. Otson lisäksi voisin ehdottaa nimiä Sisu Ukko Ahti Kivi Viimo Pyry Jos innostut, mie voin ehdotella myös toisia nimiä näille.
Meiltä löytyy Otso Valo Elmeri. Otson lisäksi voisin ehdottaa nimiä Sisu Ukko Ahti Kivi Viimo Pyry Jos innostut, mie voin ehdotella myös toisia nimiä näille.
K kalenteri vaan käteen =) Vieras 19.03.2009 #4 Eemeli. Mun mielestä aivan ihana, vaikken omalle koskaan lupaa siihen saakkaa =) Konstasta pidän kans, mut unlikely kans meille. Miska. Jami. Rami.
Eemeli. Mun mielestä aivan ihana, vaikken omalle koskaan lupaa siihen saakkaa =) Konstasta pidän kans, mut unlikely kans meille. Miska. Jami. Rami.
W Wilpuri Vieras 19.03.2009 #5 Reko Petteri vois olla kiva nimi Oman pojan nimi taasen on Aaron Elias Valtteri
T Tallamuspurkuna Aktiivinen jäsen 10.04.2008 6 762 0 36 21.03.2009 #7 Konsta Valtteri Konsta Elmeri Konsta Viljami Konsta Aleksanteri Konsta Eemeli Miska Akseli Miska Artturi Miska Eevertti Miska Ilmari Ja nuo toiset nimethän sopii kummalle noista nimistä tahansa Minä voisin pojalleni laittaa nimeksi esim. Eevert Ilmari Max Asser Onni Otso Sulo Eino :heart:
Konsta Valtteri Konsta Elmeri Konsta Viljami Konsta Aleksanteri Konsta Eemeli Miska Akseli Miska Artturi Miska Eevertti Miska Ilmari Ja nuo toiset nimethän sopii kummalle noista nimistä tahansa Minä voisin pojalleni laittaa nimeksi esim. Eevert Ilmari Max Asser Onni Otso Sulo Eino :heart:
B Blushing Aktiivinen jäsen 12.01.2009 1 606 0 36 21.03.2009 #8 Tunnen pojan jonka nimi Konsta Kasimir :heart: