poikavauvalle nimi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mintzki25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Jos tuo meidän viimenen olis ollu poika, niin olis tullu nimeks Aapo Oskari, mut mulla taitaa olla vähän erilainen maku nimien suhteen...

miten niin erikoinen? tuota tai nuita nimiä nykyään aika paljon laitetaan

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Jos tuo meidän viimenen olis ollu poika, niin olis tullu nimeks Aapo Oskari, mut mulla taitaa olla vähän erilainen maku nimien suhteen...

miten niin erikoinen? tuota tai nuita nimiä nykyään aika paljon laitetaan

En tarkottanut et erikoinen, vaan erilainen, kun ap:lla.

Ap:lle ehdottaisin Joonatanin eteen vaiks Samu, Santtu, Miro, Miko, tai Atte :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Aapon äiti:

Aapo on ihana :heart:

Aapo oli meillä mielessä jo 2001 samoin kun viime kesänä, mut kun tyttöjä saatiin niin meil ei sit ole Aapoa. On tosiaan kiva nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aapon äiti:

Aapo on ihana :heart:

Aapo oli meillä mielessä jo 2001 samoin kun viime kesänä, mut kun tyttöjä saatiin niin meil ei sit ole Aapoa. On tosiaan kiva nimi.

Meidän Aapo on syntynyt juuri 2001 :)

miko vois olla ihan kiva..
ei samua,muuten kiva nimi mutta lapsen isä on samu..vaikka ei tullakkaan sen kanssa missään yhteyksissä olemaan..
mikäs mikolle toiseks nimeks??
tai sitten sille aapolle??

Yhteistyössä