Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mintzki25:ehdottakaas nimiä poikavauvalle..
mielellään myös toinen nimi..
laskettu aika vasta 29.5..et onhan tässä vielä aikaa,mutta..
nyt oon aatellu semmosta ku jimi joonatan :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Jos tuo meidän viimenen olis ollu poika, niin olis tullu nimeks Aapo Oskari, mut mulla taitaa olla vähän erilainen maku nimien suhteen...
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Jos tuo meidän viimenen olis ollu poika, niin olis tullu nimeks Aapo Oskari, mut mulla taitaa olla vähän erilainen maku nimien suhteen...
miten niin erikoinen? tuota tai nuita nimiä nykyään aika paljon laitetaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Jos tuo meidän viimenen olis ollu poika, niin olis tullu nimeks Aapo Oskari, mut mulla taitaa olla vähän erilainen maku nimien suhteen...
Alkuperäinen kirjoittaja Aapon äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Jos tuo meidän viimenen olis ollu poika, niin olis tullu nimeks Aapo Oskari, mut mulla taitaa olla vähän erilainen maku nimien suhteen...
Aapo on ihana :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja Aapon äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Jos tuo meidän viimenen olis ollu poika, niin olis tullu nimeks Aapo Oskari, mut mulla taitaa olla vähän erilainen maku nimien suhteen...
Aapo on ihana :heart:
Aapo oli meillä mielessä jo 2001 samoin kun viime kesänä, mut kun tyttöjä saatiin niin meil ei sit ole Aapoa. On tosiaan kiva nimi.