Poikani on kyllä nyt vissiin liian huolissaan raskaana olevasta kihlatustaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marilii

Vieras
Hän soitti minulle, että äiti eikö olekin niin, että ***** ei saa siivota kissojen hiekkalaatikkoa? Poika ei ole siivonnut minunkaan kissojen hiekkistä kuin äärimmäisessä hädässä, siis silloin kun ollan oltu jossain matkalla. Nyt hän siivoo kahden lyttynenäisen kissan pissit ja muut tuotokset ihan suvereenisti.

Eipä tuota kissojen ulosteiden kanssa pulaamista raskaana oleville suositellakaan (toksoplasmoosivaara), joten ihan aiheellisesti on poikasi ottanut homman hoitaakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sä kuullut toksoplasmoosista ikinä?
No olenhan minä toki kuullut. En vaan tiennyt, että poju on selvillä näistä kaikista asioista. Mukavaahan se on, mutta ei pitäs ryhtyä hysteeriseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
No olenhan minä toki kuullut. En vaan tiennyt, että poju on selvillä näistä kaikista asioista. Mukavaahan se on, mutta ei pitäs ryhtyä hysteeriseksi.

No ei tuo nyt vielä ainakaan miltään hysterialta kuulosta...järkevältä ennemminkin:)

Ai miten hysteeriseks? Tajuutsä nyt yhtään mistä tässä puhutaan?

Mun kaikki kissalliset kaveriperheet ovat tehneet raskausaikana juuri näin. Eli nainen ei koske kissan ulosteisiin ollenkaan, vaan mies siivoaa. Parempi ottaa varman päälle, koska seuraukset vakavia. Siis ihan yleinen käytäntö. Ei mitään ihmeellistä hysteriaa tms.

huoh teidän kanssanne :) kissan ulosteita pitäis suunnilleen käsin siivota ja sitten käsiä välillä pesemättä syödä sormin... ei se niin helposti tartu! ei tartte ruveta hysteeriseksi, juuri niin, Marilii :) ja mulle tän sanoi odotusaikana mun kissojen eläinlääkäri - mun oli pakko siivota hiekkistä kun mies oli paljon poissa sillon...

Alkuperäinen kirjoittaja jambo:

huoh teidän kanssanne :) kissan ulosteita pitäis suunnilleen käsin siivota ja sitten käsiä välillä pesemättä syödä sormin... ei se niin helposti tartu! ei tartte ruveta hysteeriseksi, juuri niin, Marilii :) ja mulle tän sanoi odotusaikana mun kissojen eläinlääkäri - mun oli pakko siivota hiekkistä kun mies oli paljon poissa sillon...

Tehkää mun puolesta mitä lystäätte, vaikka söisitte paskaa. Itse vammautuneen lapsen äitinä tiedän miten pienestä nämä asiat on välillä kiinni ja omalle kontolleni en moista ottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana :):
kuulostaa siltä että tämä ap äiti on mustasukkainen miniälleen :D
poikahan on ihan oikeassa. kyllä meilläkin mies siivoaa kissojen kakka-astian.

No en tosiaankaan. Olen niin onnellinen kun poika on löytänyt ihanan äidin lapselleen kaikkien hummausvuosien jälkeen. Kaiken tukeni annan heille.

kyllä minä siivosin meidän kissan paskat ja kuset raskausaikana. Ei edes tullut mieleen
että olisi jotain haitallista.
Kyllähän jokainen pyyhkii oman perseensä joka päivä ja sitä ei kukaan kiellä tai vauvan paskat pesee. Kai jokainen sen jälkeen kädet pesee ja tarvittaessa desinfioi.
Haloo........

Yhteistyössä