Poikani on homo

  • Viestiketjun aloittaja "Jutta"
  • Ensimmäinen viesti
"Jutta"
Olen juuri saanut tietää poikani olevan homoseksuaali. Tapasin hänet itse teosta parhaan ystävänsä kanssa. Myöhemmin poika myönsi olevansa homo. Poikani on 16-vuotias. Toivon, että tämä on vain jokin ohimenevä vaihe pojan elämässä ja että tämä huomaisi myöhemmin tykkäävänsä tytöistäkin. Hän on ainokaisemme, joten en tiedä saanko koskaan lapsenlapsia. Mieheni on raivoissaan ja haukkuu poikaa hinttariksi. Itkettää...

No, eiköhän tämä tästä, kunhan vaan saamme totutella ajatukseen. Mieheni on hyvin homofoobinen, ja pelkää, että jos muut saavat tietää poikamme suuntautumisesta, ajatellaan, että niin isä kuin poika.

En kuitenkaan voi hyväksyä asiaa, tuntuu ihnottavalta, että oma poika lykkii toisten miesten karvaisiin peräreikiin, jotenkin luonnotonta.

Onko mitään terapiaa, mistä olisi apua ja homous saataisi pois pojastamme :(
 
Josjosjos
Jos tuo on totta mitä kirjoitit niin heitä se mies helvettiin sieltä kotoa. poika saa olla mitä on mutta hänelle ei tarvitse aukoa päätään ja haukkua homoudesta. Luuleeko tyhmä miehesi että poika kiusallaan ja tahallaan homoilee? HÄH? Soittaisin tollaselle isälle lastensuojelun jos tietäisin missä asutte..
 
surullinen jo
Oikeesti nyt hei, tällainen juttujen keksiminen ei ole tervettä, uskotpa mitä tahansa. Hanki apua ennen kuin toi pahenee. :( Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä? Mene ulos, siellä on kesä!
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Mä oon mikä oon
Joo, homous ei ole sairaus jonka voi parantaa lääkärissä tai terapialla.
Joten liekkö provo??

Jos ei, niin ajan kanssa opit asian hyväksymään, hän on kuitenkin sama rakas poikasi, olipa homo, bi tai hetero.

t. Bi
 

Yhteistyössä