Poikani on homo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AaPee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon 15v. Oon rakastunut 45v mieheen. Tavattiin illalla ulkona. Menin kysyn tältä miehltä onko tupakkaa.. Siinä poltettiin ja kun katsoin miehen silmiin hän hymyili ja katsoi minua syvälle silmiin,. Jalkani meinas lähtee alta. Oli minulle eka kerta että rakastuin noin äkkii ja mieheen. Kysyin voidaanko mennä miehen kotiin kun mulla oli kylmä ja halusin teetä. Olkkarin sohvalla kattelin telkkaa ja mies teki teetä keittiössä.Kun hän tuli sohvalle teemukin kanssa istumaan painoin pääni hänen syliin,Hän silitti ja helli mua.En oo koskaan kokenut vastaavaa. Siinä oli ihana olla. Nyt ollaan tavattu jo joka ilta 2 kk.n ajan. Koska rakastan tätä miestä.

Itse en varsinaisesti mikään homofoobikko ole mutten kyllä oman jälkikasvun kohdalla asiaa sulattaisi ensin lamaantuisin sitten kiroaisin ja miettisin samalla missä hitossa on ollu vikaa minussako? koulussako? kavereissa? tms

Ei voi olla totta, että 14-vuotiaan vanhempi ei tiedä lapsensa suuntautuneisuutta. Tytöistä se on toki vaikeampaa, muut pojista näkee viiden vanhana,jos ei oo heteroita