vieras
No olen yksinhuoltaja, että apua ei sieltä suunnasta lapsen hoitopäivien lyhenemiseen tule. Olen ajatellut, että tekisi töitä vaan osa-aikaisesta (ainakin aluksi) tai sit vaihdan paskempaan ja huonommin palkattuun hommaan tähän lähemmäs...Alkuperäinen kirjoittaja joku:No aluksi se on rankkaa ainakin äidille. Mutta jos vähänkin epäilyttää niin kannattaa olla kotona. Meillä kyllä niin että tehdään kummatkin vuorotöitä ja yritetään pitää hoitopäivät mahdollisimman vähäisinä. Siltikin sydäntä raastaa jättää lapset hoitoon. Tutulla taas lapset 10h hoidossa vaikka itse kotona.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla vajaa 2-vuotias ja oon miettinyt töihin palaamista, mutta lapselle tulisi sitten jopa 10 tunnin päivä. 8 tuntia töitä ja 2 tuntia matkoihin, etenkin ruuhka-aikaan Taidanpa pysyä kotona vieläAlkuperäinen kirjoittaja nennu:Tuon pituiset päiväthän on ihan normaaleja? Meidän poitsun tarhasta tiedän kaksikin toinen 1v ja toinen 1,5v, jotka ovat joka päivä hoidossa 7:30-16:30.. Itselläni on joustavat kouluajat, joten omani vien joka päivä 10:30 ja haen 14:30..
Tota en tule ikinä ymmärtämään, että ite ollaan kotona ja lapset on joka päivä noin pitkään hoidossa