Ensinnäkin mun exä on nainen :snotty: ja asuu tän nykyisen alakerrassa. Molemmat naisia. Ja tää huostaanottaminen oli kuulemma päihteiden ja väkivallan takia, mutta ainakin mitä tunsin/tunnen häntä nykyään niin ei ole vaaraa ja lisäksi lastensuojelu käy heillä n. kerran kuukaudessa.
Ja lääkäri teki laissa olevien sääntöjen mukaan ilmoituksen. En ollut puhallutuksessa paikalla, mutta käsittääkseni selvinä. Ja olen koittanut pitää välit hyvänä, koska vaikuttaa esim. pojan tapaamiseen. Ainakin tiedän, että exäni otti tämän raskaasti, kun ollut koko pojan elämän hänen kanssaan tekemisissä ja kuulemma harkitsee eroa (no tästä en tiedä sen enempää, mitä itse on kertonut).
Siinä tapauksessa jos pojalleni olisi käynyt pahemmin tai jäänyt joku vaurio niin en olisi vastannut teoistani, mutta nyt koitan ihan sovussa olla. Ja exä on soittanut jo itse lastenvalvojalle, mutta on lomalla ja tietenkin sieltä ollaan minuunkin yhteydessä. Uskon kuitenkin, että osaavat olla varovaisempia ja se tukistuskin tapahtui noin puoli vuotta sitten. Tietenkin kyselen pojalta aina miten sillä menee ja onko jotain erikoista. Jos jotain sattuu vielä vastaisuudessa tai poikani kertoo jotain epäilyttävää niin sitten tapaamiset kyllä loppuu.