pohjantähdenalla
Ei tuo toinen mies oo mikään ratkasu vaan se on sun perhe-elämän loppu kunhan julki tulee ja aivan varmasati vielä tuleekin!
Ei tuu julki kun ei tullu edes viime yönä vaikka tapahtu mitä tapahtu.Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Ei tuo toinen mies oo mikään ratkasu vaan se on sun perhe-elämän loppu kunhan julki tulee ja aivan varmasati vielä tuleekin!
Kuulostaa kyl ViblspiltäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:porvoolainen liikkeellä
No nyt meni kyl vikaan. En oo vispilä. En paljasta nikkiäni, ette uskois kuitenkaan tätä musta.[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Kuulostaa kyl Viblspiltä
OK . Mutta pöljää touhua anyway [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Ai et loukkaa ketään??Alkuperäinen kirjoittaja aapee:En tajua mitä tarkotat.Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:Vaikken nyt usko tähän juttuun ollenkaan, niin pakko silti kysyä, että eikös olis parempi panna ukon kanssa kantapäät vastakkain jo siinä vaihessa ku huomaa kiinnostuvansa muista miehistä, ja tietää että vois niiden kanssa jotain luvatonta tehdäkki? Ettei tarvis toista ehdoin tahdoin loukata ja satuttaa?
Mulla on hyvä mies, mutta aika tylsä tavallaan. Joskus kaipaan säpinää ja sillon tehään jotain kivaa poikakaverin kanssa, käydään syömässä,elokuvissa, baarissa, sen luona jne. Ei se mun mielestä ole keltään pois, enkä loukkaa ketään. Rakastan miestäni enkä todella loukkais häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai et loukkaa ketään??Alkuperäinen kirjoittaja aapee:En tajua mitä tarkotat.Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:Vaikken nyt usko tähän juttuun ollenkaan, niin pakko silti kysyä, että eikös olis parempi panna ukon kanssa kantapäät vastakkain jo siinä vaihessa ku huomaa kiinnostuvansa muista miehistä, ja tietää että vois niiden kanssa jotain luvatonta tehdäkki? Ettei tarvis toista ehdoin tahdoin loukata ja satuttaa?
Mulla on hyvä mies, mutta aika tylsä tavallaan. Joskus kaipaan säpinää ja sillon tehään jotain kivaa poikakaverin kanssa, käydään syömässä,elokuvissa, baarissa, sen luona jne. Ei se mun mielestä ole keltään pois, enkä loukkaa ketään. Rakastan miestäni enkä todella loukkais häntä.
Miks se sun ukkos sitte loukkaantu ja lähti kaasuttaen kotoa, jos se ei loukkaantunu ja jos sun toiminta ei satuta sitä?Alkuperäinen kirjoittaja aapee:En tajua mitä tarkotat.Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:Vaikken nyt usko tähän juttuun ollenkaan, niin pakko silti kysyä, että eikös olis parempi panna ukon kanssa kantapäät vastakkain jo siinä vaihessa ku huomaa kiinnostuvansa muista miehistä, ja tietää että vois niiden kanssa jotain luvatonta tehdäkki? Ettei tarvis toista ehdoin tahdoin loukata ja satuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:Miks se sun ukkos sitte loukkaantu ja lähti kaasuttaen kotoa, jos se ei loukkaantunu ja jos sun toiminta ei satuta sitä?Alkuperäinen kirjoittaja aapee:En tajua mitä tarkotat.Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:Vaikken nyt usko tähän juttuun ollenkaan, niin pakko silti kysyä, että eikös olis parempi panna ukon kanssa kantapäät vastakkain jo siinä vaihessa ku huomaa kiinnostuvansa muista miehistä, ja tietää että vois niiden kanssa jotain luvatonta tehdäkki? Ettei tarvis toista ehdoin tahdoin loukata ja satuttaa?
Tottakai se loukkaa ja miehes loukkaantui. Tyhmä olet, jos muuta väität!
Miestäsi ja lapsiasi pönttö!!Niiden isä ei sulle riitä!!Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai et loukkaa ketään??Alkuperäinen kirjoittaja aapee:En tajua mitä tarkotat.Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:Vaikken nyt usko tähän juttuun ollenkaan, niin pakko silti kysyä, että eikös olis parempi panna ukon kanssa kantapäät vastakkain jo siinä vaihessa ku huomaa kiinnostuvansa muista miehistä, ja tietää että vois niiden kanssa jotain luvatonta tehdäkki? Ettei tarvis toista ehdoin tahdoin loukata ja satuttaa?
No en tietääkseni.
Ketä mä nyt sun mielestä sit loukkaan, kun tää asia on vaan mun tiedossakin.
Toivottavasti ei kauhean kauaa mene läpi ja kiinni vielä jutusta jäätAlkuperäinen kirjoittaja aapee ja moikka:Asia sovittu jo ja meni läpi, sun ei tarrte miehestäni huolehtia.
Siis valehtelu on asioiden sopimista? Sä tiedät, että totuus loukkaisi ja siksi valehtelet ja kuitenki väität, ettet loukkaa ketään.Alkuperäinen kirjoittaja aapee ja moikka:Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:Miks se sun ukkos sitte loukkaantu ja lähti kaasuttaen kotoa, jos se ei loukkaantunu ja jos sun toiminta ei satuta sitä?Alkuperäinen kirjoittaja aapee:En tajua mitä tarkotat.Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:Vaikken nyt usko tähän juttuun ollenkaan, niin pakko silti kysyä, että eikös olis parempi panna ukon kanssa kantapäät vastakkain jo siinä vaihessa ku huomaa kiinnostuvansa muista miehistä, ja tietää että vois niiden kanssa jotain luvatonta tehdäkki? Ettei tarvis toista ehdoin tahdoin loukata ja satuttaa?
Tottakai se loukkaa ja miehes loukkaantui. Tyhmä olet, jos muuta väität!
Asia sovittu jo ja meni läpi, sun ei tarrte miehestäni huolehtia.
Niinpä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti ei kauhean kauaa mene läpi ja kiinni vielä jutusta jäätAlkuperäinen kirjoittaja aapee ja moikka:Asia sovittu jo ja meni läpi, sun ei tarrte miehestäni huolehtia.