V
vierastus
Vieras
Sitten vaan yölläkin ventolinea kolmen vai saiko sitä antaa kahden tunnin välein.Ja jos tuntuu vaikealle niin ei kun takas sairaalaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Meillä pojulla kans infektioastma ja sairaalareissuja tullut
Hengityksestä:eli itse oon vienyt lääkäriin silloin, kun hengitys on ollut vaikeutunutta, tiheää ja vaivalloista, rintakehä kohoilee hengitettäessä paljon tai apulihakset käytössä.Monesti on lääkärissä sanottu, että ihan hyvältä kuulostaa keuhkoissa, vaikka omaan korvaan kuulostanut todella vaikeelta.Mutta aina on saanut spiraa hengitellä ja se on auttanut.
sehän se kun sai päivystyksessä spiraa ja kuitenkin noin tiheää hengitys.
annettiin satsi ventoline/flixotide...saa nähä miten yö menee....
Alkuperäinen kirjoittaja tämä on kauheaa tiedän sen kun tuntuu et miten voit pientä auttaa:Annatteko itse flixotiden aamulla vai antaako hoitopaikan tädit?Kauan lapsellasi ollut babyhaaler käytössä?Sairastaako paljon kun on hoidossa?Tahtoisin kuulla vastauksia kun itse eletään vielä ns.epävarmassa tilanteessa;mutta itkenyt monet yöt kun kuunnellut lapsen hengitystä.Nuhasena on varsin vaikeaa tuo hengittäminen
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Mistä tietää milloin hengitys liian tiheää :ashamed: ??