Poika päivystyksessä=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÖpöNaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ÖpöNaana

Aktiivinen jäsen
09.07.2006
3 372
0
36
Soittivat mulle tarhasta töihin
"poika kipeä,yskii,hengittää huonosti ja kuumetta yli 38"
soitin ukon hakemaan ja viemään lääkärille...
sen jälkeen häivyin sosiaalitiloihin ja itku tuli :ashamed:
4 ennen heitä oli kuulemma päivystyksessä 2h sitten ja ei vastaa puhelimeen...
hitto mä oon huolesta soikeena :'(

Odottavan aika on pitkä.. Jos poika joutuu verikokeille/ labraan/ saa esim. avaavaa lääkettä tai mikronefriiniä niin silloin kuluu aikaa. Kyllä mies ilmoittaa kunhan pääsee puhelimeen.

niin jo ja kuulemma todella kalpea ollut...sillo pari tuntia sitten kun sain ukon kii ni sano myös että kalpea.
aamulla annoin yskään astmalääkkeet (infektioastma pojalla)
aika nopeaa menny pahaksi...
yritän uudestaan soitella...

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
kummalliselta kuulostanu keuhkot
hengittää siellä spiraa.
verikokeita otettu.
miettivät mistä johtuu.
aiko soittaa kohta uudestaa....
HITTO MÄ TÄRISEN!!!
minun kulta.....

Rauhoitut ja kysyt voitko lähteä töistä.
JOskus vaikean astmakohtauksen aikana keuhko voi mennä atelektaasiin ja aiheuttaa hengitysvajausta. Poikasi on nyt hoidossa ja se on hyvä asia!!

Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
kummalliselta kuulostanu keuhkot
hengittää siellä spiraa.
verikokeita otettu.
miettivät mistä johtuu.
aiko soittaa kohta uudestaa....
HITTO MÄ TÄRISEN!!!
minun kulta.....

Rauhoitut ja kysyt voitko lähteä töistä.
JOskus vaikean astmakohtauksen aikana keuhko voi mennä atelektaasiin ja aiheuttaa hengitysvajausta. Poikasi on nyt hoidossa ja se on hyvä asia!!

en ole enää siis töissä.
tulin kotiin,luulin että poika ja ukkokin olisivat jo.
kysyin äsken että menenkö sinne ,vastasi ettei kannata että kohta tulevat...kai...

Meillä on tuota joka talvi, toisinaan kesäisinkin. Antibiootit ja kortisonia tablettina on yleensä se tepsivä resepti ellei sitten osastolle jää. Jaksuja! Kyllä se siitä!

Omat lapseni saattavat mennä tuohon kuntoon siitepölyistä tai flunssasta vaikka sama lääkitys kuin lapsellasi. JOs saa spiraa niin eiköhän tilanne kohta helpota. Sisaren poika joutui pahan astman takia sairaalaan viikoksi. Puhui vain sana kerrallaan, ei jaksanut edes lausetta sanoa, astma oli todella pahana :( Onneksi menivät sairaalaan ja apua saatiin.

Meillä pojulla kans infektioastma ja sairaalareissuja tullut:(
Hengityksestä:eli itse oon vienyt lääkäriin silloin, kun hengitys on ollut vaikeutunutta, tiheää ja vaivalloista, rintakehä kohoilee hengitettäessä paljon tai apulihakset käytössä.Monesti on lääkärissä sanottu, että ihan hyvältä kuulostaa keuhkoissa, vaikka omaan korvaan kuulostanut todella vaikeelta.Mutta aina on saanut spiraa hengitellä ja se on auttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Meillä pojulla kans infektioastma ja sairaalareissuja tullut:(
Hengityksestä:eli itse oon vienyt lääkäriin silloin, kun hengitys on ollut vaikeutunutta, tiheää ja vaivalloista, rintakehä kohoilee hengitettäessä paljon tai apulihakset käytössä.Monesti on lääkärissä sanottu, että ihan hyvältä kuulostaa keuhkoissa, vaikka omaan korvaan kuulostanut todella vaikeelta.Mutta aina on saanut spiraa hengitellä ja se on auttanut.

sehän se kun sai päivystyksessä spiraa ja kuitenkin noin tiheää hengitys.
annettiin satsi ventoline/flixotide...saa nähä miten yö menee....

Yhteistyössä