poika oli päässy lähtemään pk:sta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
ilman et kukaan oli huomannu.

Poju on kerhossa joka toimii pk:n yhteydessä.No eilen olisi ollut kerhopäivä mut pojalla on kova yskä ja nuha ni en sitä kerhoon sit vieny.

Siellä on ollut psykologi tekemässä pojalle ikätasotestejä ja eilen oli sit vika kerta minne sovittiin et pojan vien ni ei tarvii niitä alkaa uudelleen sopimaan.

No olin sitten n.puolen tunnin päästä viennistä menossa tarhalle päin ja poika tulee mua läheisellä metsätiellä vastaan.Kysyin sitte et tietääkö ne kerhossa et lähit ni ei.

Palattiin sitte kerholle takasin eikä ne ollu siellä tietosia et poika oli sieltä lähteny :/

Oli sit se psykologi päästäny pojan ilman et kukaan aikuine olis sitä valvonu.

Ja poika on 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Soita iltalehteen niin pääset ehkä lööppeihin

niin varmaan ap koht tekeekin! ku tänne pitää tulla alkaa tost selittää ni kohta se on iltalehes!

no en oo ottamassa yhteyttä asian tiimoilta yhteenkään lehteen,ihmetyttää vaan et miten tollasta voi tapahtua ja kuka siitä ottaa vastuun jos jotain tapahtuu??

niin olen mäkin aikanaan lähtenyt, poistunut vaan portista kesken ulkoilun Kukaan ei edes ollut huomannut, ennen kuin äiti soitti päiväkotiin, että lapsi on tullut hänen työpaikalleen... Mä suhtaudun edelleen päiväkotiin hyvin kriittisesti.

Suosittelisin tälle psykologille itselleenkin muutamia ikätestejä jos ei ole älynnyt katsoa sen vertaa noin pienen lapsen perään,että on joku aikuinen häntä siinä vastassa ennen kuin heipat heittää.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Luuli varmaan, että sä olet odottamassa. Mä ainakin olisin luullut jos lapsi tuodaan puoleksi tunniksi paikalle.

mulle sanottiin että siinä menee tunti ja kerhon vetäjä tiesi että en ole odottamassa.

me sitten ulkoiltiin tytön kanssa sen aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettiäinen:
Siis oliko sanonut lapselle, että saat lähteä yksin kotiin?

ei ollu vaan moi moi.

No eihän hän sitten ollut lasta päästänyt yksin lähtemään. Lapsi oli vaan kuvitellut saaneensa luvan.

No ei tuossa nyt lasta voi syyttää. :D

Eihän poika kyllä olisi saanut sieltä lähteä mutta eipä tämä psykologikaan olisi saanut poikaa yksin jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettiäinen:
Luuli varmaan, että sä olet odottamassa. Mä ainakin olisin luullut jos lapsi tuodaan puoleksi tunniksi paikalle.

mulle sanottiin että siinä menee tunti ja kerhon vetäjä tiesi että en ole odottamassa.

me sitten ulkoiltiin tytön kanssa sen aikaa.

Niin eli vika on kerhon vetäjässä eikä psykologissa.

Yhteistyössä