Poika melkein 1v tulee alas pinniksestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voi huoh mä sanon :/

Ihan mahoton apina kiipeilemään ja IHAN JOKA PAIKKAAN.
Sai sellaisen ison ajettavan kuorma-auton.. noh meidänpä poika ei vedä sitä, eikä työnnä vaan kiipeää kyytiin seisomaan ja häntä pitäis työntää!! :D

Ei auttanut tänään kun lampsia huonekalukauppaan ja ostaa pojalle sänky.
Nyt on tulossa hieno ralli/formula-auoto sänky. Oikein mähee.

Onks muilla tälläsiä saman ikäisiä "apinoita" ? :D

Kyllä tuo meitin poika on kanssa aikamoinen veijari noiden kiipeilyjen suhteen mm. kiipeää keittiön pöydälle ja sellasen potkuauton päälle ja myöskin brion taapero kärryn kärryosaan ja sitten pitäisi työntää. Onneksi vielä pinniksessä on pysynyt. Ja ikää 1v 2 kk

On, tai no meidän apina on jo 2v mutta kuulostaa kovin tutulta. Me siirrettiin pois pinniksestä joskus 10kk tienoilla, kun kerran aamulla keikkui siinä kaiteen päällä :D

tuommonen touho se vieläkin on, nyt vaan vauhtia piisaa vähän liikaa. Hyppii, pomppii, kiipeilee oikeesti seiniä pitkin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on. Ja kun muut 1-vuotiaat työnteli taaperokärryjään, niin meidän poika raahasin sen liukumäen päälle ja laski alas...

:laugh: eikä!! Ihan kuin meidän poika :D

Tosiaan vauhtia riittää ja riittää ja riittää. Ihan sydän syrjällään saa välillä olla.
Ja kävelyvauhti ei enää riitä vaan koittaa jo juosta ja kun jalat ei ihan toimi niin vikkelää vielä niin himslatti vei suuttuu :D

Samaa hommaa on ollut meilläkin tuon kuorma-auton kanssa, ja joka paikkaan piti kokeilla kiivetä. Kuormurilla oli mm. kiva laskettaa alas tuollaista loivaa asfalttia pitkin. Poika itse lavalla kyykyssä, ja sitten vaan menoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
On, tai no meidän apina on jo 2v mutta kuulostaa kovin tutulta. Me siirrettiin pois pinniksestä joskus 10kk tienoilla, kun kerran aamulla keikkui siinä kaiteen päällä :D

tuommonen touho se vieläkin on, nyt vaan vauhtia piisaa vähän liikaa. Hyppii, pomppii, kiipeilee oikeesti seiniä pitkin!

Mites se alko nukkuu siinä jatkettavassa?

Kun mä vähän sitä mietin kuis siellä kestää. Se näyttää niin isolle se sänky poikaan verrattuna :D

Tyttö nukkui reippaasti yli 1v pinniksessä ja oli muutenkin niin rauhallinen tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on. Ja kun muut 1-vuotiaat työnteli taaperokärryjään, niin meidän poika raahasin sen liukumäen päälle ja laski alas...

Tosiaan vauhtia riittää ja riittää ja riittää. Ihan sydän syrjällään saa välillä olla.
Ja kävelyvauhti ei enää riitä vaan koittaa jo juosta ja kun jalat ei ihan toimi niin vikkelää vielä niin himslatti vei suuttuu :D

Näille muuten ei kannata sanoa lausetta "menet kun itse pääset"...vilaus vain ja poika keksii miten kiipeää johonkin :whistle: Oli se korkea teline tai tikapuut. Kun kerran äiskä sano että meet jahka itse osaat....

:wave: Kaksi kertaa tuli alas pinniksestä, joilloin luovutin ja siirtyi lastensänkyyn... Meillä kanssa formulasängyt pojilla.. Tosin pikkuveli nukkuu ainakin toistaiseksi vielä pinniksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Uuh, tämmöstä siis odotellessa jos ja kun tämä tuleva on poika :laugh: Meillä puolitoistavuotias tyttö ei ole ainakaan vielä ollut mitenkään marakattimainen kiipeilijä....

ei meilläkään tyttö ollut.

Tää poika on ihan toista maata :D

Käy joutessaan tyhjentämässä aina lusikkalaatikon ja alempana olevan kauhalaatikon ja mättää kaikki portaiden raosta alakertaan.
Ja kun mä otan jukun tai viiliksen menee keittiöön, ottaa lusikan ja tulee osingoille :laugh:

Jos yhtään lohduttaa, niin tälläset vilkaat lapset, (vaikka koheltaakin enemmän) on pikkasen vanhempana paljon taitavampia ja fiksumpia välttämään isoja kolhuja...

erään kaveri samanikäinen "rauhallinen" lapsi parkuu pienestäkin kolhusta ja äiti on viemässä tyylin päivystykseen joka kerta, kun lapsi itkee. meidän vekara ei samaisesta kolhusta toteaisi muutakun "oho, sattu" ja jatkaisi leikkejään...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Näille muuten ei kannata sanoa lausetta "menet kun itse pääset"...vilaus vain ja poika keksii miten kiipeää johonkin :whistle: Oli se korkea teline tai tikapuut. Kun kerran äiskä sano että meet jahka itse osaat....

:laugh: voi apua!

mä kärsin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Jos yhtään lohduttaa, niin tälläset vilkaat lapset, (vaikka koheltaakin enemmän) on pikkasen vanhempana paljon taitavampia ja fiksumpia välttämään isoja kolhuja...

erään kaveri samanikäinen "rauhallinen" lapsi parkuu pienestäkin kolhusta ja äiti on viemässä tyylin päivystykseen joka kerta, kun lapsi itkee. meidän vekara ei samaisesta kolhusta toteaisi muutakun "oho, sattu" ja jatkaisi leikkejään...

Ton olen tosiaan huomannut ettei pienistä välitä, eikä niistä isommistakaa oikein. Leikki vaan jatkuu :D
Hurjaa menoa kyllä. Huh huh. Olnkin miettinyt minkälainen mahtaa olla kunhan on siskonsa ikäinen. (3v)

sama täälä. Aika lujaa saa kopsahtaa että tulee hakemaan lohutusta. Yleensä ähkäsee ja meno jatkuu.

Tutulta kuulosta, sulla on ihana pikku vintiö siellä :D Meillä onneksi sai pinnasängystä kaksi pinnaa irti, niin siihen loppui laidan yli kiipeilyt. On muuten aika kiikkerä pinnasänky kun sen yläreunassa roikkuu 15kg painava ipana. Onneksi ei koskaan saanut koko sänkyä kumoon.

Tutulta kuulosta, sulla on ihana pikku vintiö siellä :D Meillä onneksi sai pinnasängystä kaksi pinnaa irti, niin siihen loppui laidan yli kiipeilyt. On muuten aika kiikkerä pinnasänky kun sen yläreunassa roikkuu 15kg painava ipana. Onneksi ei koskaan saanut koko sänkyä kumoon.

Juu kyllä. Onneksi nyt nukkuu. Voin huokaista hetken :)

Kyllä se oli vaan aika karmea näky kun poika keikkuu pinniksen reunalla ihan muina miehinä ja ihmettelee vaan et mitä se äiti siinä säikkyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Meidän kuopus on juuri sellainen. Tosin nyt on jo kohta kolmevuotias, vauhti ei ole kyllä tasaantunut. Onpa ainakin ketterä :D

Meilläkin kohta 3v ja tahti senkun kiihtyy. Taitava on motorisesti ja harvemmin sattuu kuhmua enempää.

Meillä myös samanlainen pikku villikko. Isosiskolla on tukka aina kauniisti laitettuna ja on muutenkin "sulokas", pienempi menee kiharat pystyssä ja mekko likaisena ja kiipeää joka paikkaan. :D Meillä oli ratkaisuna matkasänky hyvällä patjalla muutamaksi kuukaudeksi, ei päässyt sieltä kiipeämään eikä muutenkaan vielä itse pois, ennen kuin tuli sitä järkeä vähän lisää ja siirtyi isojen sänkyyn.

Yhteistyössä