Poika lyö minua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikeaa on ottaa sitä katsekontakia ja mennä lapsen korkeustasolle kun poika vaan huutaa ja rimpuilee, huitoo käsillää ja polkee maahan jaloillaan. Noh täytyy sit kärsivällisesti sitten jatkaa jospa se tulosta tuottaa jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Vaikeaa on ottaa sitä katsekontakia ja mennä lapsen korkeustasolle kun poika vaan huutaa ja rimpuilee, huitoo käsillää ja polkee maahan jaloillaan. Noh täytyy sit kärsivällisesti sitten jatkaa jospa se tulosta tuottaa jossain vaiheessa.

Kyllä sulla on vielä fyysisestikin voimaa pitää lasta paikoillaan. ottamalla esim käsistä kiinni napakasti, ei kuitenkaan satuttaen. Helpompaa se nyt on ku sit ku poikas oin 15vee.

Alkuperäinen kirjoittaja mut:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Kyllä sulla on vielä fyysisestikin voimaa pitää lasta paikoillaan. ottamalla esim käsistä kiinni napakasti, ei kuitenkaan satuttaen. Helpompaa se nyt on ku sit ku poikas oin 15vee.

On joo, täytyy alkaa sitten tekee niin että pysyy kunnolla paikoillaan. On pojallakin sitä voimaa uskomattoman paljon, vielä nopea liikkeinen on niin välillä olen ällikällä lyöty :whistle: . Myös on semmoinenkin ongelma että poika koittaa olla se "pomo". Välillä huomaan miten toinen pompottaa minua kuusnolla, silloin se aloittaa sen milloin mulla pms - oireet alkaa ja olen silloin erittäin väsy ja melkein masennuksen partaalla. :ashamed:

Yhteistyössä