POIKA LÖYTYI

  • Viestiketjun aloittaja JES
  • Ensimmäinen viesti
:heart: :heart: :heart: Aloin ulvoa ääneen onnesta :heart: :heart: :heart: aivan uskomaton juttu! Mutta tosiaan, hiukan outoa että löytyi niin läheltä.. Ellei sitten ole seikkailut pidemmälle ja osannut jotenkin harhailla takaisin. Myös tiedotusvälineiden erittäin niukkalinja voisi viitata siihen että poliisilla on epäillyksiä katoamisen suhteen. Toivottavasti mielikuvitukseni vaan laukkaa! Jokatapauksessa huippu-uutinen että pieni matkamies löytyi fyysisesti kunnossa<3 Mahtaa olla poika ollut kauhuissaan.. :(
 
vl
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
:heart: :heart: :heart: Aloin ulvoa ääneen onnesta :heart: :heart: :heart: aivan uskomaton juttu! Mutta tosiaan, hiukan outoa että löytyi niin läheltä.. Ellei sitten ole seikkailut pidemmälle ja osannut jotenkin harhailla takaisin. Myös tiedotusvälineiden erittäin niukkalinja voisi viitata siihen että poliisilla on epäillyksiä katoamisen suhteen. Toivottavasti mielikuvitukseni vaan laukkaa! Jokatapauksessa huippu-uutinen että pieni matkamies löytyi fyysisesti kunnossa<3 Mahtaa olla poika ollut kauhuissaan.. :(
Samat aatokset..
 
vieras
Illalla olin ihan varma että poika löytyy ja siksi nukuinkin hyvin, oli olo että tämä päättyy onnellisesti. Kun aamulla edelleen etsinnät oli käynnissä, alkoi epäilyttää... vaan tulihan se iloisempi uutinen viimein =) Ihan mielettömän hieno fiilis, pikku seikkailija kotona taas, pari naarmua komeampana mutta kunnossa :heart:
 
Mahtava uutinen! =)
En jaksa koko ketjua kahlata läpi, eli onkohan jo otettu puheeksi. Mutta eikös poika olisi aivan hyttysenpistoilla jos on viettänyt yön metsässä pelkässä t-paidassa ja vaipassa?
Kun tuntuu että tänä kesänä nuo itikat syövät ihan hulluna kun vähänkin illalla istuu ulkona.
Eli siitä varmaan pystytään päättelemään onko lapsi oikeasti ollut yön ulkona vai sisätiloissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:
Mahtava uutinen! =)
En jaksa koko ketjua kahlata läpi, eli onkohan jo otettu puheeksi. Mutta eikös poika olisi aivan hyttysenpistoilla jos on viettänyt yön metsässä pelkässä t-paidassa ja vaipassa?
Kun tuntuu että tänä kesänä nuo itikat syövät ihan hulluna kun vähänkin illalla istuu ulkona.
Eli siitä varmaan pystytään päättelemään onko lapsi oikeasti ollut yön ulkona vai sisätiloissa.
Tuon ikäinen varmastikin osaa jotain kertoa, missä on ollut?

 
joo o
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lähiötursas:
Mä ylistän varusmiehiä, vapepan etsijöitä, poliisia, kyläläisiä ja muita vapaaehtoisia ja etsintään osallistuneita koiria.
minä myös :) heidän ansiostaan poika löytyi ja pääsi takaisin turvaan :)
Turvaan ja turvaan,paremmassa turvassa oli näköjään yksinään metsässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:
Mahtava uutinen! =)
En jaksa koko ketjua kahlata läpi, eli onkohan jo otettu puheeksi. Mutta eikös poika olisi aivan hyttysenpistoilla jos on viettänyt yön metsässä pelkässä t-paidassa ja vaipassa?
Kun tuntuu että tänä kesänä nuo itikat syövät ihan hulluna kun vähänkin illalla istuu ulkona.
Eli siitä varmaan pystytään päättelemään onko lapsi oikeasti ollut yön ulkona vai sisätiloissa.
Tosiaan joo, ainakin täälläpäin on kamalasti hyttysiä ja jos muutamalla naarmulla on selvinnyt niin aika outoa, tosin ei sitä kaikkea tule kerrottua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:
Mahtava uutinen! =)
En jaksa koko ketjua kahlata läpi, eli onkohan jo otettu puheeksi. Mutta eikös poika olisi aivan hyttysenpistoilla jos on viettänyt yön metsässä pelkässä t-paidassa ja vaipassa?
Kun tuntuu että tänä kesänä nuo itikat syövät ihan hulluna kun vähänkin illalla istuu ulkona.
Eli siitä varmaan pystytään päättelemään onko lapsi oikeasti ollut yön ulkona vai sisätiloissa.
Tuon ikäinen varmastikin osaa jotain kertoa, missä on ollut?
Riippuu lapsesta,omani ovat osanneet puha aika täydellisesti tuon ikäisinä.1,5 vuotiaina muutkin kuin minä sain selvää puheesta.
Että kyllä tuon ikäisellä olisi aika hyvät mahikset kertoa jotain,jos vaan puhetta tulee.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:
Mahtava uutinen! =)
En jaksa koko ketjua kahlata läpi, eli onkohan jo otettu puheeksi. Mutta eikös poika olisi aivan hyttysenpistoilla jos on viettänyt yön metsässä pelkässä t-paidassa ja vaipassa?
Kun tuntuu että tänä kesänä nuo itikat syövät ihan hulluna kun vähänkin illalla istuu ulkona.
Eli siitä varmaan pystytään päättelemään onko lapsi oikeasti ollut yön ulkona vai sisätiloissa.
Mä odotan kyllä lisää infoa tuosta tapauksesta.
Voisi kuvitella,että olisi edes riisunut vaippansa,luultavasti se on ollut ainkin täynnä pissaa,ja ties mitä muraa jos on koko yön jossain metsässä huidellut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo o:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lähiötursas:
Mä ylistän varusmiehiä, vapepan etsijöitä, poliisia, kyläläisiä ja muita vapaaehtoisia ja etsintään osallistuneita koiria.
minä myös :) heidän ansiostaan poika löytyi ja pääsi takaisin turvaan :)
Turvaan ja turvaan,paremmassa turvassa oli näköjään yksinään metsässä.
Tämäki on varmaan jo eräänlainen herjaus, kannattee oikeasti miettiä mitä sitä kirjoittelee.

Onneksi poika löytyi,aivan mahtavaa :heart: vanhemmat on varmasti onnesta suunniltaan kun pieni seikkailija palasi kotiin =)
 
ateisti
Alkuperäinen kirjoittaja korppu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja munasolu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti pienelle pojalle:
Alkuperäinen kirjoittaja korppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti pienelle pojalle:
Suuret kiitokset Jumalalle! Tää asia painoi hirveästi näin tuntematontakin, nyt voi onneksi iloita :)
Jos olis löytyny vaikka hukkuneena tai janoon kuolleena niin silloinhan jumalalla ei olis ollu mitään tekemistä asian kanssa :whistle:
Rukoilen myös sinun vuoksesi koska selvästi sitä tarvitset kun noin paha on olla :)
Jumala antaa joskus myös pahan tapahtua vaikka Jumala itse on hyvä.

Kuolema kohtaa lopulta meitä kaikkia tavalla tai toisella, et sinä siitä voi mitään Jumalasta päätellä. Joku hukkuu, mutta kaikki kuolemme jotenkin. Vain hengen pelastumisella iankaikkiseen elämään Jumalan ja Jesuksen yhteyteen on merkitystä loppupeleissä sillä ruumis maatuu kuitenkin lopulta.
Noh, se on SINUN tapasi uskoa ja ajatella.
ja aika monen muun!!
Ja aika moni uskoo myös buddhaan, luonnonhenkiin, wiccaan ja/tai lentävään spaghettihirviöön. Tasavertaisia kaikki.
Tietääkseni buddha oli ihan olemassa, joten häneen ei "uskota". Mutta ateisti voi olla ihan hyvin buddhalainen, kun siinä ei palvota mitään jumalaa :)
 
vieras
Aivan niinkuin jotkut toivoisivat, että tässä olisi taustalla muutakin (ikävää) ja juttu vain pitkittyisi :O

Voi pientä taapertajaa, kissa ollut niin mielenkiintoinen! Melkein olisi saattanut arvatakin, että joku tuollainen juttu. Mistähän tuo tieto on, liekkö itse sanonut, että lähti kissan perään. Toivottavasti tapauksesta tulee vähän lisätietoa (esim. missä ollut, nukkunut), mutta mahtanevatko juurikaan infota enää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan niinkuin jotkut toivoisivat, että tässä olisi taustalla muutakin (ikävää) ja juttu vain pitkittyisi :O

Voi pientä taapertajaa, kissa ollut niin mielenkiintoinen! Melkein olisi saattanut arvatakin, että joku tuollainen juttu. Mistähän tuo tieto on, liekkö itse sanonut, että lähti kissan perään. Toivottavasti tapauksesta tulee vähän lisätietoa (esim. missä ollut, nukkunut), mutta mahtanevatko juurikaan infota enää.
Aina se pukkaan tuon silmäniskuhymiön, en tarkoittanut.
 

Yhteistyössä