poika (ko) tulossa?? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mallu

Vieras
Mitäs maalikot tai miksei ammattilaisetkin tästä ultrakuvasta.
Kätilö sanoin, että 98% varma poika. Että tässä ei ole mitään epäselvää...
Itse olen kuitenkin alkanut katsella ultrakuvia... Josko olisi kuitenkin napanuora???

Meillä on esikoinen tyttö 1v9kk ja nyt kakkonen tulossa...
Mietityttää, että uskaltaakohan sitä luopua mekoista ja vaaleanpunasista unelmista :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6109032.jpg

Kätilö oikein innostui ottamaan kuvia kun toinen oli haarat levällää :) :)

Mää en ole ikinä tajunnu miten joku näkee jotain noissa kuvissa. Siis toi ei aukee mulle muuta ku harmaan mustana möykkynä. Ei saa mitään selvää missä on mitäki tai onko mikä..

Jos näkyy niinkuin munasarjojen kohdalla pallukat niin ne on laskeutumattomat kivekset.Siitä voi varmuudella sanoa että poika tulee.

Ihan satavarmasti sanoisin, että poika, ei ole edes mitenkään epäselvä kuva. Kivekset ja pippeli näkyvissä, se riittää. Jos näkyis pelkästään kivekset, vois epäillä pikkasen tytöksikin, mutta kun pippelikin noin selvästi näkyy :)

:laugh: poikahan tuo. Sen lisäksi että vehkeet näkyy niin tuo rehvatekeva jalkojen asento paljastaa sen. Tytöt pitää jostakin syystä jalkojaan enempi supussa.

Tosin - eihän mikään varmaa ole;)

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Mää en ole ikinä tajunnu miten joku näkee jotain noissa kuvissa. Siis toi ei aukee mulle muuta ku harmaan mustana möykkynä. Ei saa mitään selvää missä on mitäki tai onko mikä..

Sama juttu. Ja mä jopa kyttään noita kuvia koulussa & joskus varmaan työssäkin :snotty:

Yhteistyössä