Poika-ja tyttövauvojen potkut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
Jostakin luin artikkelin että jo mahassa tyttö-ja poikavauvat ovat erilaisia, että tytöt potkivat jotenkin hillitymmin ja poikien potkut on voimakkaita, pitääkö tämä paikkansa?

mulla tyttö oli vilkas potkija mahassa, mutta potkut ei ottaneet kipeää, siis hillittyjä potkuja :laugh:

Minulla tyttö kyllä potki ihan älyttömästi, varsinkin kylkiluiden alle. Jos on niin, että pojat on vielä pahempia, niin huh! Vertailukohtaa ei kyllä siis ole mulla, mutta voin sanoa, että paljon pahemmaksi ei voi laittaa :)

Mulla on kaikki 4 ollut tosi aktiivisia liikkujia vatsassa, mutta kyllä uskoisin tuossa jotain perää olevan. Itsellä ainakin tytöllä liikkeet oli enemmän ns töytäisyjä, kun taas pojilla (3) on ollut ihan selkeitä monotuksia :D

Ei pidä paikkaansa, meillä tyttö on noista ollut pahin potkija. No yksi pojista potki kyllä muutaman kerran kipeämmin kylkiluiden alle, mutta muuten nuo pojat on ollut hillitympiä. Siksi ne ei varmaan ole jalkapallossakaan niin hyvin pärjänneet...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on kaikki 4 ollut tosi aktiivisia liikkujia vatsassa, mutta kyllä uskoisin tuossa jotain perää olevan. Itsellä ainakin tytöllä liikkeet oli enemmän ns töytäisyjä, kun taas pojilla (3) on ollut ihan selkeitä monotuksia :D

niimpä, tosin mulla vertailukohtia ei ole kun on vaan yksi lapsi, mutta liikkeet ja potkut oli tytöllä juuri töytäisyjä lähinnä, oon kuullu että tuttavilla poikia odottaessa potkut oikein sattuneet kylkiluihin yms.

Potkujen lujuus,tai potkujen tuntuminen, liittyy siihen, missä asennossa sikiö on.

Sain kaksoset joista toinen potki vatsan etuseinään päin ja toinen kohti selkääni. Vatsan etuseinää potkivan potkut tuntuivat koko ajan, selkää kohti potkivan potkut tuntuivat vain harvoin, -Sisäelimissä kun ei ole tuntoa.

Eiköhän ap:n idea liity ennemminkin stereotyppisiin ennakkoluuloihin, joiden mukaan pojat on potria potkijoita ja tytöt pikkusieviä hentoilijoita, --grrr tommosille enakkoluuloille(!)

Minäkin oon sitä mieltä, että nämä potkimiset ym johtuu ihan sikiöstä yksilönä, ei sukupuolesta. Sama homma pätee kaikkiin muihinkin uskomuksiin, joiden mukaan sikiön sukupuolella on muka vaikutusta mahan muotoon, linea negraan jne jne

Yhteistyössä