Poika haluaisi halloween-synttärit, ideoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä laitoin esikon synttäreillä valkosesta paperista leikattuja kummituksia ja mustasta paperista lepakoita ikkunoihin, kummitus-kakku, valkoisesta lakanasta kummitus kattoon, (ilmapallosta pää, narulla kiinni lakanaan kaulan kohdalta ja piirrä mustalla tussilla silmät ja suu, levitä lakanan helmaa ja kiinnitä neuloilla seinään) Meillä kummitus roikkui seinän ja katon kulmassa, kukka koukussa ;)

Mun tytön piti pitää kaverinsa kanssa Halloween-pippalot, mutta peruivat sitten kun päättivät säästää rahaa muuhun tarkotukseen.

Mutta yhtenä ideana tarjottavan suhteen oli koverrettu kurpitsa, johon oltaisiin tehty lasten booli ja piirretty tyypillinen naamakuvio tussilla kylkeen.

Koristeiksi haamuja esim.leivinpaperista, laita ne sit silleen pää alaspäin roikkumaan jokapuolelle, helppoja ja edullisia. Niin ja siis ne voi olla tosi isojakin, ainakin 40-60cm.

Meillä oli aikanaan miehen pojan synttärit HAlloween-teemalla.

Seinät päällystettiin jätesäkeillä mustaksi, koristeeksi oli seiniin feikki-hämähäkinseittia johon kiinnitettiin muovihämppejä.
Oranssista kartongista leikattiin kurpitsan kuvia seinille.
AGA:sta haettiin hiilihappojäätä koristeeksi höyryämään kulhoihin.

Ruokana oli:

-veri- ja limapullia (pikkupullia joihin valutin ennen paistamista punaista ja vihreää karamelliväriä päälle)
-ektoplasma-booli (vihreä limubooli, johon laitoin vähän liivatetta, jotta koostumus tuli klimppiseksi
-tehtiin itse karkkeja, joihin laitettiin mauksi valkosipulia, soijaa, sinappia tms outoja makuja
-täytekakkuna oli kakku johon koristeltu hämähäkinseitti päälle ja siihen muovihämppis.

Kekkerit oli ihan menestys!!

Yhteistyössä