Poika haluaa autokakun syntymäpäivilleen. Vinkkejä tumpelolle?

• Viestiketjun aloittaja jauhopeukaloton
  • Ensimmäinen viesti
minä tein pojan kakun päälle (no, oli juustokakku, toisessa oli syötävä kakkukuva) strösselillä tien, kynttilät katuvaloiksi molemmin puolin tietä. sitten salama hurruuttelemaan tielle =)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
minä tein pojan kakun päälle (no, oli juustokakku, toisessa oli syötävä kakkukuva) strösselillä tien, kynttilät katuvaloiksi molemmin puolin tietä. sitten salama hurruuttelemaan tielle =)
kiitos. :) Huippuhyvä ( ja helpolta kuullostava ) idea!

käyppäs tuolta kattoon.
Heips! Käy Ullanunelman verkosivuilla. Siellä voi ostaa kakun päälle vamiita kuvia, oli muistaakseni salamasta yms. kuvia. Kuva on siis syötävä. Itse ostin meidän 4v tytön kakkuun sieltä merenneito-kuvan ja voit kuvitella sitä onnea!!Ihan tavallisen kermakakun päälle sen laitoin. Maksoi muistaakseni n.6eur. se kuva. Postareita en muista. osote on: www.ullanunelma.fi

Itse olen tehnyt autokakun seuraavalla ohjeella: kaksi kääretorttua joko itse paistettuna tai ostettuna. Niistä leikataan päädyt renkaiksi, eli 4 kpl. 1/3 leikataan kummastakin tortusta ja jää 2/3 torttuja jotka kumpikin laitan vierekkäin ja niiden päälle asetan nuo 1/3 palat. Renkaat kylkiin ja kermavaahtoa oman maun mukaan tai marsipaania pintaan ja koristelut. Helppo ja nopea! Ja tulee autonnäköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
kiitos. :) Huippuhyvä ( ja helpolta kuullostava ) idea!

tällä tavalla toteutin. tie meillä tosin oli vihreä, kun synttärisankari tykkää vihreästä :D

ja pahaksen strössit sulivat vähän kakun päällä :D

1) investoi autokakkuvuokaan
2) leikkaa kakusta auton muoto tai tee kääretorttupohjista
3) Marsipaaniautoja voi tehdä itsekin, mutta luulisi että joku konditoria myy tai tekee niitä toiveista
4) peruskakkuun kakunkoristeilla tai karkeilla tai suklaalla koristeet. Esim sulata suklaata ja pistä autonmuotoisen piparkakkuvuoan sisälle jähmettymään
4) Pese leluauto ja pistä huristelemaan kakun päällä

Ajoradan voi tehdä suklaasta, suklaarouheesta, strösseleistä, lakusta, värjätystä marsipaanista...

Yhteistyössä