Poika haki laatikosta lusikan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
just näin. Joku ylpeänä kertoo jostain itselleen tärkeästä asiasta, se pitää lyntätä heti kertomalla kuinka upeastimahtavasti oma mukula on tehnyt saman jutun jo puol vuotta nuorempana. Ja päälle ihmetellä kuinka friikki on jos lapsi tekee jotan vasta siinä-ja-siinä iässä.

Eiks vois edes muodon vuoksi esittää olevansa toisen puolesta iloinen?

Miksi pitäisi teeskennellä? Olen toki iloinen asiasta mutta että toin oman kokemukseni asiasta niin sehän ei teille käynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Jäkätänpähän minäkin tuohon ikäasiaan että 1v7kk ikäisellä on lähes puoli vuotta siihen kahteen ikävuoteen. Pieni se on vielä.

Onnea uudesta taidosta :flow:

Kiitoskiitoskiitos kiiiitooos!
Minä röyhistelen ja pöyhistelen täällä ja pistän turhistekstareita mummeille ja kummeillekin! =) =) =)

Ei se ole mitään paskanpuhumista. Se on vertaistuen hakemista.
Aina löytyy kaltaisesi äiti, joka iloiseen lauseeseen: "Minun lapseni oppi eilen uuden taidon!" vastaa: "Nytkö vasta! Minun lapseni on tehnyt tuon paljon aiemmin".
Siispä -on pelkästään terapeuttista jakaa huvittuneeseen sävyyn kokemus siitä onnen mitätöinnistä. Näin me muut äidit saamme paremman mielen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Olet juuri sitä tyyppiä, josta puhutaan muiden äitien keskuudessa huvittuneeseen sävyyn silloin kun et ole läsnä. ;)

*taputtaa hellästi päähän*

tota meillä syötiin jo 1v ja 3kk.

Liki kaks eikä osannu vielä itse syödä?! Ihmettelen vain..

Puhukaa vaan kyllä maailmaan paskanpuhujia mahtuu!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No kuten voisit vastineviestien paljoudesta ja sävystä päätellä on Sinun ilmaisutaitosi hiomisen tarpeessa. "Ihmettelen vain..."

Joko oikeasti tajusit viestiä kirjoittaessasi, että se kuulostaa siltä, kuin mitätöisit ap:n ilon ja haluaisit kertoa, kuinka oma lapsesi on kehittyneempi. Tai sitten olet vain huono ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti.

kauhee haloo pienestä asiasta!

En sanonut että kaikkien pitäisi oppia syömään aikaisin itse vaan ajattelin että eikö lusikka ole aikaisemmin poikaa kiinnostanu vai onko siihen syynä ollut syöttäjä joka ei viitsi antaa sotkea? ;)
Ja meidän "ihmelapsi" niin kuin annoitte ymmärtää, ei vielä puhu kunnollisia sanoja, saati lauseita, ei osaa juosta, tehdä kärrynpyöriä ynm. :) liki kaksivuotias kohta! Ei meillä lapsi ole ihmeellisempi kuin teidän muitten taaperot, ihan tavallinen itsepäinen suomalainen.

Edelleenkään se oma lapsi ei ole sen kehittyneempi kuin muutkaan! Jos luit kaikki viestini!
Ja juu olen ehkä huono ilmaisemaan itseäni kirjallisesti, sovitaan näin :)

Tuli ainakin vipinää palstalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Merili:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Jäkätänpähän minäkin tuohon ikäasiaan että 1v7kk ikäisellä on lähes puoli vuotta siihen kahteen ikävuoteen. Pieni se on vielä.

Onnea uudesta taidosta :flow:

Kiitoskiitoskiitos kiiiitooos!
Minä röyhistelen ja pöyhistelen täällä ja pistän turhistekstareita mummeille ja kummeillekin! =) =) =)

Hienoa, niin sen kuuluu mennäkin. Se on ihana tunne kun meinaa haljeta onnesta, uusien taitojen karttuessa :)

Yhteistyössä