Poika ei tänäänkään ole nukkunut päikkäreitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Niin saas nähdä väsyykö ennen yöunia. Aika pirtee poju on edelleen ja ihan leppoisa päivä ollut =) . Onkohan poika jättämässä päikkäreitä pois kokonaan, mitenköhän sit päiväkodissa menevät päikkärit jos uni ei tule? Keksivätkö muuta puuhaa?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
minkä ikäinen? Meidän poika ei kans oo tänään nukkunut päiväunia, unohdin anopille sanoa eikä ollut laittanut nukkumaan. Mut ihan pirteeltä vaikuttaa :D

Reilu 2v poju. Outoa tosissaan mutta kuitenkin aikas piristävää, en päässy lepäämään kuten ennen ja pirteempi olen =) . Yleensä ku lepään pojan päikkäreitten ajan niin laiskistun :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Pk:ssa levätään, ja noustaan ylös sitten kun lupa annetaan jos uni ei ole tullut :)

Okei, hyvä tietää :). Pojalla oli hieman vaikeuksia nukahtaa päiväunille siellä keskiviikkona niin saas nähdä ensi viikolla nukahtaako :D. Oon mä tätä hetkeä oottanut milloin päiväunet jää pois.

No meillä ei vajaa 3v. poju ole suostunut nukkumaan päikkäreitä nyt kahtena peräkkäisenä päivänä. Eilen yritin melkein kaksi tuntia nukuttaa, sitten luovutin. On niin itsepäinen uhmaikäinen että huh! Mutta minusta vielä liian pieni lopettamaan päikkärit... Nukkuukohan sitten liian pitkät yöunet, kun nukahtaa n. 20.30 ja herää 7:n aikaan.

meidän tyttö 1v8kk jättää myös usein päikkärit väliin:/ saisi vielä kyllä nukkua piiitkään päikkärit, mutta minkäs teet kun hokee vaan " tyttö ei nuku" .

Minusta tänään ollut ihan mukavaa ettei poika nukkunut päikkäreitä :), uskon kyllä että mieleni muuttuu vielä ja toivon että nukkuisi.. Voihan se olla että nukkuukin vielä :)

Yhteistyössä