poika 3v3kk kakkaa housuun vaikka on ollu kuivana jo kauan??!! APUA!!!

• Viestiketjun aloittaja anniii
  • Ensimmäinen viesti
anniii
Siis mikä avuks,meillä poika 3v3kk,on ollu viime keväästä asti kuiva mutta nyt on 2vkoa tehny kaikki kakat housuun,vaikka kuinka koitan kysellä että kakattaako tai onko vessähätä yms.. sanoo,ettei ole hätä mutta muutaman minuutin päästä on kakat housussa,eikä jätkä edes koskaan itse tule siitä kertomaan. Mulla on totaalisesti keinot jo loppu miten saan tuon taas käymään vessassa..

AUTTAKAA!!!!

...
mulla tekee 4,5 v samaa..oli kyllä pitkään ummetus lapsi ja nyt ku se puoli ookoo niin ei vaan halua...hän on päättänyt että ihmisten ei tarvitse kakata=D...tämäpä vasta hauskaa on...

iita-mari
en osaa auttaa,mut meillä o tehty tota n.3v asti ja kohta o 5v eli 2v kakannu housuu eikä auta mikään =( jos jollai o oikeesti keino ni oisin kiitollinen(neuvolassakaan eivät osaa auttaa)!!!

en mä osaa sanoo tohon muuta ko et miehen tyttö 3 v, käy aina pytyllä pissalla ja kakat teki housuun, vaikka kuin ois kysyny onko kakkahätä ja vieny pytylle. mut sitte ko potta kaivettiin kaapista niin pissat tekee pyttyyn ja kakkat pottaan!! et jos teillä käytetään pyttyä ni kannattaisko kokeilla pottaa?? en mä siihen loogista selitystä oo löytäny mut..??

anniii
Alkuperäinen kirjoittaja jonnas1984:
en mä osaa sanoo tohon muuta ko et miehen tyttö 3 v, käy aina pytyllä pissalla ja kakat teki housuun, vaikka kuin ois kysyny onko kakkahätä ja vieny pytylle. mut sitte ko potta kaivettiin kaapista niin pissat tekee pyttyyn ja kakkat pottaan!! et jos teillä käytetään pyttyä ni kannattaisko kokeilla pottaa?? en mä siihen loogista selitystä oo löytäny mut..??
Meillä on molemmat vessassa,pytty sekä potta.. ei mitään apua..

Yhteistyössä