poika 3,5vuotias on puettu kissaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outi

Vieras
ihanan söpö.ja mikä ihaninta osaa sanoa koko virvon varvon värssyn ihan ite:)Mummit,kummit ja pari naaruria olen antanut virpoo.meillä kävi kuusi virpojaa 3 ja 3.Molemmat lapsi "ryhmät antoi vaan yhden oksan:(minun mielestä jokaisen pitäisi antaa oma oksa jos mielii saada palkan..mutta tapansa kullakin

ite muistan vaan lapsuudestani että jokainen antaa oksan oli meitä sitten yksi tai viisi.Karkit näytti kelpaavan rohmusivat kaikki isot munat ei niitä jäänytkään yhtään..extrana annoin viel ottaa pikkumuniakin naapurin muksuja ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
todellakin annoin kaikille namuja en kai mä nyt kehtais jättää pari muuta ilman..niin saita en ole hei halooooo

Jotkut oikeesti on. :| Ku mä olin pentu, joku anto palkaksi mulle ja kaverille yhet hikiset mynthonit askista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
todellakin annoin kaikille namuja en kai mä nyt kehtais jättää pari muuta ilman..niin saita en ole hei halooooo

Jotkut oikeesti on. :| Ku mä olin pentu, joku anto palkaksi mulle ja kaverille yhet hikiset mynthonit askista. :D

No eikö se ole se hyvän pääsiäisen toivotus tärkein!?

Miten joku kehtaa naureskella tuollaisille asioille. Joku on voinu unohtaa koko virpomisen ja sit ei muuta keksiny.. Sit kakarat naureskelee.

Toisessakin ketjussa naureskelet toisten otsatukille. En ymmärrä mistä näitä itsekkäitä ihmisiä sikiää, mut ymmärrän kyllä ketkä opettavat ne niskojen nakkelijat ja nenänvartta pitkin katselijat kouluissa..

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:

Miten joku kehtaa naureskella tuollaisille asioille. Joku on voinu unohtaa koko virpomisen ja sit ei muuta keksiny.. Sit kakarat naureskelee.

Toisessakin ketjussa naureskelet toisten otsatukille. En ymmärrä mistä näitä itsekkäitä ihmisiä sikiää, mut ymmärrän kyllä ketkä opettavat ne niskojen nakkelijat ja nenänvartta pitkin katselijat kouluissa..

hohhoijaa, kirraako?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:

hohhoijaa, kirraako?

No vähän kyllä kirraa.. Juuri olin viikolla koulun vanhempainpalaverissa kun viitos-kuutosluokan tytöillä alkanu esiintymään kuppikuntaisuutta ja syrjintää, toisille naureskelua ja hiusten ja vaatteiden pilkkaamista. Kovasti mietittiin mistä tämä ilmiö syntyy, mutta nyt taidan tietää siihenkin vastauksen, et taida olla ainoa mallin näyttäjä..

Mutta ap:lle anteeksi kun sotkeudun ketjuusi.

Yhteistyössä