V
vieras
Vieras
2dl velliä, 1 dl viiliä, brand flexeja ja omenahilloa. tuorepuristettua appelsiinin mehua 2 dl, 3 suolakeksiä. Kai aamupäivän jaksaa päuväkodissa ennen lounasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mitä on brand flex?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2dl velliä, 1 dl viiliä, brand flexeja ja omenahilloa. tuorepuristettua appelsiinin mehua 2 dl, 3 suolakeksiä. Kai aamupäivän jaksaa päuväkodissa ennen lounasta?
Alkuperäinen kirjoittaja juuba:^oisko bran flakes kuitekii oikeempi kirjotusmuoto?
Alkuperäinen kirjoittaja hiiri:Elikkäs aikas hiilaripitoinen ruokavalio. Ei tuolla oikeesti pitkälle pötki. Kannattais miettiä terveellisempiä vaihtoehtoja jo pienelle lapselle ettei pelkkiä hiilareita syöttäis.
Alkuperäinen kirjoittaja hiiri:Elikkäs aikas hiilaripitoinen ruokavalio. Ei tuolla oikeesti pitkälle pötki. Kannattais miettiä terveellisempiä vaihtoehtoja jo pienelle lapselle ettei pelkkiä hiilareita syöttäis.
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:no en minä kyllä ole kuullut kenenkään antavan velliä kun vauvoille ja nykyään niillekkin suositellaan puuroa vellin sijaan..
mutta mikäs siinä jos tykkää hörpätä mukista vellin aamupalan yhteydessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:no en minä kyllä ole kuullut kenenkään antavan velliä kun vauvoille ja nykyään niillekkin suositellaan puuroa vellin sijaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ädä:no en minä kyllä ole kuullut kenenkään antavan velliä kun vauvoille ja nykyään niillekkin suositellaan puuroa vellin sijaan..
meillä velli syödään syvältä lautaselta lusikalla
niin juu,ne muksun tetroissa olevat vellit tenavat joi aikoinaan tuttipulloista,jos niitä tarkotit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Meillä vieläkin vedetään velliä, teen reiän purkkiin ja pillillä hörppää![]()