Poika 2 v 5kk söi aamupalaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
2dl velliä, 1 dl viiliä, brand flexeja ja omenahilloa. tuorepuristettua appelsiinin mehua 2 dl, 3 suolakeksiä. Kai aamupäivän jaksaa päuväkodissa ennen lounasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2dl velliä, 1 dl viiliä, brand flexeja ja omenahilloa. tuorepuristettua appelsiinin mehua 2 dl, 3 suolakeksiä. Kai aamupäivän jaksaa päuväkodissa ennen lounasta?

Ei ollut viiliä vaan maustamatonta jogurttia

Elikkäs aikas hiilaripitoinen ruokavalio. Ei tuolla oikeesti pitkälle pötki. Kannattais miettiä terveellisempiä vaihtoehtoja jo pienelle lapselle ettei pelkkiä hiilareita syöttäis.

no en minä kyllä ole kuullut kenenkään antavan velliä kun vauvoille ja nykyään niillekkin suositellaan puuroa vellin sijaan..
mutta mikäs siinä jos tykkää hörpätä mukista vellin aamupalan yhteydessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hiiri:
Elikkäs aikas hiilaripitoinen ruokavalio. Ei tuolla oikeesti pitkälle pötki. Kannattais miettiä terveellisempiä vaihtoehtoja jo pienelle lapselle ettei pelkkiä hiilareita syöttäis.

Millainen olisi sitten ihanteellinen aamiainen?

Alkuperäinen kirjoittaja hiiri:

:wave: Olen kuullut. Ap: n kysymys kuitenkin kuului, ettäpärjääköhän tuolla aamupalalla lounaaseen asti. Hän ei pyytänyt neuvoa terveelliseem ruokavalioon. Aika hyvän määrän lapsi on kuitenkin aamulla syönyt(olivat ne sitten hiilareita tai ei), että ei varmaankaan nälkä ennätä ennen lounasta tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
no en minä kyllä ole kuullut kenenkään antavan velliä kun vauvoille ja nykyään niillekkin suositellaan puuroa vellin sijaan..

meillä velli syödään syvältä lautaselta lusikalla :D

niin juu,ne muksun tetroissa olevat vellit tenavat joi aikoinaan tuttipulloista,jos niitä tarkotit ;)

No velliä syövät kyllä ihan aikuisetkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

meillä velli syödään syvältä lautaselta lusikalla :D

niin juu,ne muksun tetroissa olevat vellit tenavat joi aikoinaan tuttipulloista,jos niitä tarkotit ;)

juu,en ajatellu tarkemmin..minä tyhmä mielsin vellin heti sellaiseksi kauravelliksi ja näin silmissäni kuinka kaks ja puol vee lutkuttas tuttipullosta muksu kauravelliä :headwall: mutta juu tosiaan ei sit mennykkään niin.
tosin itelle ei kyllä maistuis missään muodossa :x
ja ap:lle,mielestäni ihan tarpeeksi tukeva aamiainen..mun lapset on melko huonoja syömään aamuisin..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Meillä vieläkin vedetään velliä, teen reiän purkkiin ja pillillä hörppää :D

eksää tiiä että niitä vellejä saa ihan pillilläkin varustettuna , paitsi ettei taida perunaporkkanassa sitä pilliä ollakaan :/

Yhteistyössä