POHOJOSEN MAMMAT!

Heippa hei MannaHari!
Sorppeli ko hukahuin hetkeksi, on niin hulinata päällänsä ettei meinaa muistaakkaan koko konetta välillä :p Minkäs ikäsiä sulla on muut lapset?
Mie tässä vielä hurjien päätösten eessä, sain kans testistä vastikkään plussan, mutta meillä ei ollenkaan suunniteltu tai toivottu raskaus.... ilmeisesti ehkäsy sitte pettäny tahi muuta :/ Mulla on tosin proplematiikkaa tuon selän kanssa, niin huomena seleviää ko pääsee lääkärin juttusille jotta mitenkä meille käy. Viikko sitte jos ois joku kysyny että mitä jos näin käy, niin oisin kiertelemättä vastannu että keskeytän varmasti, mutta eipä tuo ookkaan niin heleppoa ko onki tosi kyseessä.... :ashamed: Kaamia tilanne! Jos on niin ettei mulla selekä kestä uutta raskautta niin konstit on aika vähissä, jos on vaarana että rampaudun loppuelämäkseni :headwall: Mutta kuitenki, jos käy niin että homma jatkuu, oon varamaan aika heikoilla ja kiva koittaa valamiiksi löytää juttuseuraa kenen kanssa porissa pitkin matkaa! =)
 
Täällä olis yks mamma kans, esikois tyttö syntyi 07/09 ja oon Kemistä. Kivasti on nyt mennyt alku oli tosi hankalaa kun kaikki oli uutta ja pienellä oli masuvaivoja tosi paljon. :( Huomena ois sit 3kk neuvola ja ihan innolla ootan et paljon on tullut pituutta ja painoa tytölle, samalla myös saa toisen annoksen rotarokotetta + yhdistelmärokotteen, jännittää vähän miten menee et alkaako itkeen ja nouseeko kuume tms.
Chicco: Voi että, olet kyllä tosi tukalan paikan edessä.. ilmeisesti olet kumminkin saanut jo tietää että mitä teet asian kanssa. Tsemppiä sinulle, teitpä sitten kumman ratkasun vain. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
Täälä myös Torniosta 23vuotias ja toista odotan :)
esikoinen synty 08/09 ja nyt olen ihan alussa vasta..

Hei, ois tosi kiva tutustua teihin.. Mulla on tyttö syntynyt 07/09 ja me ollaan Kemistä. Eikä niin hirveesti ole mamma kavereita joilla olis samaa ikäluokkaa olevia lapsia..

 
Täällä ois keminmaasta yx toista lasta odottava äiskä, ensimmäinen on tammikuussa -07 syntyny tyttö ja nyt eletään viikkoa 24 jos nyt ihan kärryillä olen...;) LA olis siis kesäkuun eka päivä. Mielelläni tutustuisin uusiin mammakavereihin niitä kun ei liiemmin ole tässä lähistöllä asuvia ainakaan.=)
 
Mie olin aivanki vallan unohtanu tämän ketjun! Ja täälähän tämä ellää vieläki =)
Mulla tosin kävi tuon oman parin vuojen takaisen tilanteeni kanssa niin, ettei tarvinnu päätöstä tehä vaan luonto hoiti homman omalla tavallaan... Vaikkei ihan helpomman kautta. :'(
Mutta nyt on tilanne taas aivan uus, selkä kuntoutunu hienosti ja vauva "luvallisesti" ja toivotusti tulossa! :heart:
Ilmestyisköhän tänne lisää porukkaa...? ;)

Chicco ja vauveli 5+1 =)
 

Yhteistyössä