HEIPPA!! Mäkin olen KauhajoeltaAlkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Täälon kans yks vähä paree eli etelä-pohojalaanen. Tarkemmin sanottuna Kauhajoelta.
HEIPPA!! Mäkin olen KauhajoeltaAlkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Täälon kans yks vähä paree eli etelä-pohojalaanen. Tarkemmin sanottuna Kauhajoelta.
Sehän on hyvä. Me käyrähän esikoosen kans vastavuoroosesti siä Teuvalla puheterapias.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Moon Teuvalta ja opiskelen K.joellaAlkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Täälon kans yks vähä paree eli etelä-pohojalaanen. Tarkemmin sanottuna Kauhajoelta.
Minne olet hakemassa?Alkuperäinen kirjoittaja hyypiö:Mä luultavasti muutan Kauhajoelle jos tuo opiskelupaikka varmistuu..
Oppisopimuspaikasta kyse. TyönantajapuoliAlkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Minne olet hakemassa?Alkuperäinen kirjoittaja hyypiö:Mä luultavasti muutan Kauhajoelle jos tuo opiskelupaikka varmistuu..
Minä myös!!Alkuperäinen kirjoittaja AurinkOnen:pohjois-pohjanmaalta ollaan, en juo piimää enkä pelekää polliisia. oulun pohjois puolelta tarkemmin...
Kyllä se ruotsinkielinen aluekin kuuluu pohjanmaahan (siis siihen koknaisuuteen, johon lukeutuu pohjois-, keski-, etelä- ja ihan vaan pohjanmaa )! Itse olen kotoisin pohjois-pohjanmaalta ja nyt asun nimenomaan Pohjanmaalla, Pietarsaaressa!Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:Kotoisin etelä-pohjanmaalta, nyt asustelen keski-pohjanmaalla! Mä oon aina luullu, et pohjanmaa on tuo tuo ruotsinkielinen alue...eikö se ookaan näin...?
hep!! kuinka paljon pohjoiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Minä myös!!Alkuperäinen kirjoittaja AurinkOnen:pohjois-pohjanmaalta ollaan, en juo piimää enkä pelekää polliisia. oulun pohjois puolelta tarkemmin...
Alkuperäinen kirjoittaja AurinkOnen:hep!! kuinka paljon pohjoiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Minä myös!!Alkuperäinen kirjoittaja AurinkOnen:pohjois-pohjanmaalta ollaan, en juo piimää enkä pelekää polliisia. oulun pohjois puolelta tarkemmin...
Ahaa! Selvishän seki =)Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:Kyllä se ruotsinkielinen aluekin kuuluu pohjanmaahan (siis siihen koknaisuuteen, johon lukeutuu pohjois-, keski-, etelä- ja ihan vaan pohjanmaa )! Itse olen kotoisin pohjois-pohjanmaalta ja nyt asun nimenomaan Pohjanmaalla, Pietarsaaressa!Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:Kotoisin etelä-pohjanmaalta, nyt asustelen keski-pohjanmaalla! Mä oon aina luullu, et pohjanmaa on tuo tuo ruotsinkielinen alue...eikö se ookaan näin...?